Sceleris Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 [bild] Två kilogram Macross-film. Detta är nog så nära en vinnare vi kan komma i den här tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Detta är nog så nära en vinnare vi kan komma i den här tråden. Hmm, det är tufft att konkurera med Sokkans Gunbuster-laserdiskar dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Sant, det gick inte heller av för hackor. Men om någon proklamerar att de har köpt original-LD:n med Daicon-animationerna, då kan kungen krönas och tråden avslutas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 köpte idag school rumble säsong 1 när gick på stan och såg den av misstag men det är jag glad för att jag gjorde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 Blev sååååå glad idag när man fick Diebuster, GITS och Kanon. Fick Gunbuster nu i helgen men inte lagt upp den än så tänkte den kunde få vara med på ett hörn. Väntar nu bara på att få sista Diebuster volymen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 Blev sååååå glad idag när man fick Diebuster, GITS och Kanon. Fick Gunbuster nu i helgen men inte lagt upp den än så tänkte den kunde få vara med på ett hörn. Väntar nu bara på att få sista Diebuster volymen. Skulle själv vilja ha både Diebuster och Gunbuster men med tanke på hur mycket det kostar för så lite så känns det inte värt det. Var köpte du dina? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 med tanke på hur mycket det kostar för så lite Struntprat, fyrahundra spänn för något som är större än livet självt är ju ett kap! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 det tog sin tid men slutligen kom den fram. Lite trist dock att den stod listad som SE, men allt man fick extra var ett papp-fodral runt dvd fodralet. ingen booklet. ingen extra sikva. ingenting. :S (och nej, jag ska itne ha alla 3... bara 2 XD ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Lite trist dock att den stod listad som SE, men allt man fick extra var ett papp-fodral runt dvd fodralet. ingen booklet. ingen extra sikva. ingenting. :S Welcome to the wonderful world of R1 Limited Editions. ;) Men... av just den anledningen så uppskattar man ju ansträngningar som denna lite mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Lite trist dock att den stod listad som SE, men allt man fick extra var ett papp-fodral runt dvd fodralet. ingen booklet. ingen extra sikva. ingenting. :S Du kan försöka hitta den här, den är fin. Följer med en tjock bok. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Därför köper man Limited edition-upplagor direkt från nippon ;) Angående det så kom min Limited Edition DVD volym 1 av Clannad idag. Det följde även med en bonus-dvd med lite wallpapers, ikoner och annat småkrams. Sen blev jag förälskad i dvd-fodralet <3 ^o^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 ooh den var riktigt läcker den. grattis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Snyggt fodral! Blir lite avundsjuk ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Ja, grymt snygg utgåva! Det är vid tillfällen som detta som jag sitter och fingrar på anmälningsknappen tillhörande någon av japanska-kurserna i plugget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 ursäkta min dumma fråga flaskis men jag antar det är utan översättning va? *duckar för eventuell flames* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 ursäkta min dumma fråga flaskis men jag antar det är utan översättning va?*duckar för eventuell flames* Ja, det är den japanska R2:an det där. Du kan vara säker på att ADV kommer skaffa licensen och att vi till deras Limited Edition (som naturligtvis kommer vara begränsad till volym 2) garanterat inte får mer än en kartong med random wallpaper från serien på att ställa de olika volymerna i. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2008 Idag kom FedEx med Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora-boxen. (limited, hell yes) - Trevlig box i mörklila - Sex avsnitt på två DVD - En ljudbok på tre CD - Ett infoblad - Sex kort med färglagda illustrationer Önskar att jag hade en kamera, så här är några av motiven hittade på nätet. http://upload.saya.se/images/anime/hantsuki/1.jpg http://upload.saya.se/images/anime/hantsuki/2.jpg http://upload.saya.se/images/anime/hantsuki/3.jpg http://upload.saya.se/images/anime/hantsuki/4.jpg Bra köp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2008 Det där var ett grymt köp Saya. Önskar jag hade mindre vett (!) och kunde spendera mer pengar på att importera anime-dvd's. För i sån fall hade jag köpt den boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2008 >>SayaSe Du är en mycket ond människa. Jag kommer ju vara tvungen att köpa den där nu eftersom jag ändå ska handla nästa månad... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 19, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2008 Lyckades få tag på en kamera. ef - DVD 2 Bilderna på första ligger i ef-tråden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2008 Blev ett impulsköp när jag var förbi SF-bokhandeln idag. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Idag kom volym 2 av Clannad LE-dvdn, och oj vilken LE! Förutom det vanliga fodralet i krystal-förpackning så följde även en kortlek med (Ryous spådomslek ^^) samt även en bok på 150+ sidor med sketcher från alla scener i avsnitt 1, från början till slut, op/ed inkluderad. Dang daikazoku-endingen var gulligt ritad <3 Jag låter bilderna tala för sig själva. Ursäkta bildkvalitetenmen, taget med en 3 Mpixelkamera som är 6 år gammal :S Förpackningen oöppnad: Innehåll: Framsidan på dvd-fodralet (taskig bildkvalitet): Sketchboken med scenen där Kyou rusar in i första avsnittet och grabbar tag i Tomoyas slips: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Den där sketch book:n vill jag ha . Vet du om man kan köpa den separat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Tror inte det. Kanske om du mailar företaget som trycker DVD-skivorna till Clannad och ber om boken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Hell Girl vol.2 Glass Fleet vol.1 + artbox Rumbling Hearts boxset Galaxy Railways boxset Kodocha boxset 1 Venus Versus Virus vol.2 + artbox Princess Princess boxset Kanon vol.1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg