Lumiere Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Får blir en tripp till Vårberg da.....ska bara leta på en karta(gammalmodig som jag är) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Yay ska köpa Orphen och Neo ranga av Gogo nästa vecka på fredag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Jag har förbokat Haruhi Susumiyas melankoli 4 (boxen, ni vet) Hellsing Ultimate 3 - Specialutgåvan Fighting Spirit (Första samlingen - även känd som Hajime no Ippo) Sitter också och väntar på Maison Ikkoku box #1 och #3 (varför jag inte väntar på #2 just nu är för att det var just de där två boxarna som Axelmusic sålde för en dryg hundralapp styck), Gungrave-boxen och Key the Metal Idol-boxen- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Senaste köpet är Haruhi Box 3 från webbis. Blev billigare än från Axelmusic samt går fortare. Inköpet före det var Gundam Seed 03 för vad var det 70kr + frakt från Axelmusic. Nästa inköp lär nog bli Haruhi Box 4 om inte Hellsing Ultimate 02 hinner före. Går i valet och kvalet vilken version man ska köpa... köpte ju HU 01 som "ordinarie", vilket gör att det känns litet dumt att inte fortsätta köpa de ordinarie utgåvorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Senaste var väl To heart vol.1-4 + LE boxen, hade egentligen inte tänkt att köpa serien men när jag såg att boxen var limitiderad till 1500 ex så kunde jag inte stå emot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Senaste köpet (som jag hämtade ut idag) är Suzumiya Haruhi no Yuuutsu vol.4 L.E. Nu är samlingen komplett och ja.. Jag är lycklig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Senaste köpet (som jag hämtade ut idag) är Suzumiya Haruhi no Yuuutsu vol.4 L.E. Nu är samlingen komplett och ja.. Jag är lycklig. :O Var det ett till kuddfodral man fick denna gång? pic please! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Senaste köpet (som jag hämtade ut idag) är Suzumiya Haruhi no Yuuutsu vol.4 L.E. Nu är samlingen komplett och ja.. Jag är lycklig. :O Var det ett till kuddfodral man fick denna gång? pic please! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Fan va läcker :D Nästa anime köp bestämt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Precis skickat efter Basilisk boxen. Hoppas att den kommer nu under veckan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Jag har förbokat Haruhi Susumiyas melankoli 4 (boxen, ni vet) Hellsing Ultimate 3 - Specialutgåvan Fighting Spirit (Första samlingen - även känd som Hajime no Ippo) Sitter också och väntar på Maison Ikkoku box #1 och #3 (varför jag inte väntar på #2 just nu är för att det var just de där två boxarna som Axelmusic sålde för en dryg hundralapp styck), Gungrave-boxen och Key the Metal Idol-boxen. Meh. Gungrave, Fighting Spirit och Hellsing Ultimate 3 är alla otillgängliga så då fick jag istället en kupong värd ca 1700kr att handla vad jag ville för. Beställde då: Djungeln var alltid trevlig, sen kom Guu-samlingen Maison Ikkoku box #2 Escaflowne vol. 3 (Jag har egentligen samlingsboxen, men den tredje skivan var småtrasig redan då jag köpte den, vilket innebär att avsnitt 11 inte fungerar som det skall) Sedan bad jag om att få de resterande 500,50kr som var kvar insatt på mitt konto igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Beställde nyss Kannazuki no Miko Complete collection från sfbok, lite dyr kanske men eftersom att geneon har gått i konkurs så var det lika bra att passa på nu då de hade den i lager. Stod emellan den och DearS (boxen), hoppas att jag valde rätt (kommer visserligen att köpa DearS boxen vid ett senare tillfälle). Har också en förbeställning på detta (från webbis då): Red Garden vol.1 och 2 w/artbox Hell girl vol.1 w/artbox Nadia complete tin Simoun vol.1 Venus Versus Virus vol.1 Fate/Stay Night vol.1 w/artbox (fick sista exet innan de tog bort den från listan) Death Note vol.1 LE Nu är plånboken ganska tunn och det blir nog inget mer förens efter jul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Beställde nyss Kannazuki no Miko Complete collectionSimoun vol.1 Nice catch! Suteki yuri~~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Beställde nyss Kannazuki no Miko Complete collectionSimoun vol.1 Nice catch! Suteki yuri~~ Åhh, är den värd att införskaffa kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Åhh, är den värd att införskaffa kanske? Kannazuki no Miko är helt klart värd det ja, tipsade Timotei om den för ett par dagar sen och han älskade den med. Förvänta dig dock inte Strawberry Panic eller liknande. Nyckelord: Yuri, kärlek, mecha, miko, magi, mörker, sorg, kärlekstriangel. Var länge sen jag såg den själv, måste se om den snarast! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Nyckelord: Yuri, kärlek, mecha, miko, magi, mörker, sorg, kärlekstriangel. Då kan den ju inte vara dålig ;) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet november 14, 2007 Anmäl Share Skrivet november 14, 2007 Var på SFBok idag, blev två spontana köp :) 99:- st. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 14, 2007 Anmäl Share Skrivet november 14, 2007 Barefoot Gen olololololololo! Köpte den också idag för 99kr, inte för att jag vet vad det är för någonting. Men finns Barefoot med i titeln så~ B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 15, 2007 Anmäl Share Skrivet november 15, 2007 Är den första filmen Origins? Villken utgåva är den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Är den första filmen Origins? Villken utgåva är den? Japp det är Origin aka Agito :) AVP.. det är en kinesisk utgåva! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Blev lite nya köp även idag. Denna ska jag dock sälja till brorsan då jag hellre köper US-utgåvan som är snyggare =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Nu har jag fått mitt packet med Basilisk! Och då måste man ju dela med sig av det Viktigt att se att fodralen är "fjälade". Det gäller även box höljet. Ursäkta blixten. Kunde inte få det bättre :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet november 22, 2007 Anmäl Share Skrivet november 22, 2007 Ahhh, fick äntligen min X-TV box! väntat nu i kanske 2 månader på den. :( Kommer upp med lite bilder på den sen när kameran är tillgänglig, men just nu är det bara fixa lite käk och börja njuta av den här underbara serien som jag som sagt väntat på alldeles för länge nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet november 23, 2007 Anmäl Share Skrivet november 23, 2007 En stilig box. Dödskallen är sådär snitsigt utbuktande så att man kan peta på den. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 23, 2007 Anmäl Share Skrivet november 23, 2007 En stilig box. Dödskallen är sådär snitsigt utbuktande så att man kan peta på den. :3 Oh My God! =O Special Design, must have! Hoppas den är bra bara efter att ha beställt den från Webhallen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg