Meatrose Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Skön beställning LizZiGicLae. =) Kimi ga Nozomu Eien ligger väldigt högt på min inköpslista. Egentligen skulle jag vilja hoppa in på första bästa återförsäljares hemsida och beställa den samt volym ett och två av Air. Som student utan sommarjobb (bah) lyckades jag dock sabba det redan då knackiga förhållandet mellan mig och mitt bankkonto i och med ett spontant besök hos Webhallen. Nästa gång köper jag dock via nätet. Expediten på Webhallen tittade på mig som om jag vore ett UFO. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 låter onödigt dyrt... beställde du inte från USA? Nej, jag beställde via Axelmusic.com och det är väl inte amerikanskt? Sedan undrar jag om det verkligen hade blivit så mycket billigare att beställa från USA. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 en fråga till alla er som köpt första collections boxen av Haruhi Suzumiyas melankoli får resterande 3 volymer plats där i ? ( inte bestämt om jag vill ha alla i collectors utförande ) utan vill nog ha alla andra volymer samlade i första collection boxen om det går. tänkte beställa när jag vet detta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 dvdn kan du köra in i den, MEN collections edition boxarna passar inte in :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 låter onödigt dyrt... beställde du inte från USA? Nej, jag beställde via Axelmusic.com och det är väl inte amerikanskt? Sedan undrar jag om det verkligen hade blivit så mycket billigare att beställa från USA. garanterat ;) Så länge du passar på och beställer när de har rea på typ alla geneon produkter eller alla Bandai produkter så kan du spara hur mycket som helst från www.rightstuff.com ganska normala priser när man beställer. 1 DCHC007 Chrono (Chrno) Crusade DVD 7 (Hyb): Hell $7.99 1 DCHC006 Chrono (Chrno) Crusade DVD 6 (Hyb): Devi 7.99 1 DCHC004 Chrono (Chrno) Crusade DVD 4 (Hyb): The 7.99 1 DCHC003 Chrono (Chrno) Crusade DVD 3 (Hyb): Devi 7.99 1 DMAD007 Madlax DVD 7 (Hyb): Reality 16.20 1 DMAD006 Madlax DVD 6 (Hyb): Sacrifice 16.19 1 DMAD005 Madlax DVD 5 (Hyb): Convergence 16.19 1 DMAD004 Madlax DVD 4 (Hyb): Elda Taluta 16.19 1 DMAD003 Madlax DVD 3 (Hyb): The In-Between 16.19 1 DMAD002 Madlax DVD 2 (Hyb): The Red Book 16.19 1 DMADBX1 Madlax DVD 1 (Hyb): Connections + Artbox 14.99 Item Total: $144.10 och då va det ingen rabatt på madlax, hade jag haft ork och väntat någon månad tills det va ADV's tur att få 40% rabatt så skulle jag fått det mycket tidigare :), en annan ganska nice sak e att man kan förbesälla sakerna och få rabatten även om de inte kommer in på 2-3 månader. Så kan man fortsätta att updatera den beställningen med saker från andra företag och fortsätta att skjuta upp beställningen tills du känner för att betala för hela kittet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 dvdn kan du köra in i den, MEN collections edition boxarna passar inte in ;) omen ;) .såklart menar jag om man får plats med dvd volymerna i första collection boxen .. så det får man då? .. så då kan man köpa volym 1 med collection boxen sen köpa resten med vanliga utgåvan och stoppa in dom i boxen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 men då får du inte någon "leader" armband :O inte någon skiva heller :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 秒速5センチメートル 特別限定生産版 DVD-BOX The Voices of a Distant Star -Hoshi no Koe - (Paperback) Voices of a Distant Star DVD The Place Promised in Our Early Days Neon Genesis Evangelion Platinum Collection The End of Evangelion Kring 1.600:- för allt. Riktiga bilder kommer när jag väl får grejerna under denna och nästa månad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 End of Evangelion-spoilerz! Spoiler Hur satan kan man sätta det absoluta slutet av en film på framsidan till dess DVD? Det måste ju för fan vara det dummaste någonsin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 End of Evangelion-spoilerz! Hur satan kan man sätta det absoluta slutet av en film på framsidan till dess DVD? Det måste ju för fan vara det dummaste någonsin. Mjo, men samtidigt tycker jag att det är en sådan spoiler som man inte fattar förrän man har sett filmen från början till slut. Så enligt mig är det okej. För övrigt beställde jag idag Eldflugornas grav och Det Levande Slottet för ca 200kr allt som allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 1, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2007 Saikano - "What do you do when the girl you love becomes a weapon of mass destruction?" Bara baksidan är värt det. Interstella 5555 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Hjälp, Interstella 5555 vill jag ha. Shit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Saikano Fantastiskt fin box, men den engelska dubben var gräslig. Shuji låter som en insmord eunuch från något taffligt RTS á la Empire Earth. Det var sista gången jag frivilligt ger dubben en chans, efter Setsuko i Grave of the Fireflies (gaah dö) och Tohru i Fruits Basket (wtf 30+) ger engdub mig bara kalla kårar (tänk griffeltavla). Akira var väldubbat, Escaflowne på tyska var väldubbat. Saikano ska ses på japanska. Finns det inte en sub vs. dub-tråd någonstans... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Saikano Fantastiskt fin box, men den engelska dubben var gräslig. Shuji låter som en insmord eunuch från något taffligt RTS á la Empire Earth. Jag vill minnas att just SaiKano hade en hyffsad bra engelskdubb jämfört med andra serier på marknaden, men jag kan ha fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Fick hem min Neon Genesis Evangelion box i förra veckan, men glömde helt bort att posta det här så jag gör det nu istället. Förutom de båda filmerna fick man även med detta ehm... vackra kort. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 vackra kort. :) Vad fick du ge? ; ) / Cromartie High, 299kr, förvånansvärt billigt. Men fick vänta på webhallen i ett år på den slimmade fräscha boxen._. Best animation, ever Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Vad fick du ge? ; ) Beställde boxen från Animefilms.se, tror dock att jag gav 317 kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet oktober 18, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 Vad fick du ge? ; ) Beställde boxen från Animefilms.se, tror dock att jag gav 317 kr. är den sidan bra ? .. bruka alltid beställa från axelmusic.com eller webhallen annars ..är sidan värd att testa så att säga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 18, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 Vad fick du ge? ; ) Beställde boxen från Animefilms.se, tror dock att jag gav 317 kr. är den sidan bra ? .. bruka alltid beställa från axelmusic.com eller webhallen annars ..är sidan värd att testa så att säga :) Jag handlar gärna från animefilms.se. Det känns kul att "sponsra" en butik som enbart fokuserar på animé och det som hör till. Har tidigare beställt från Webhallen, men jag tror inte att jag behöver bekymra mig för att fara med osanning då jag hävdar att deras animé-försäljning knappt ens utgör en bråkdel av deras verksamhet. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet oktober 18, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 Fick hem den idag och är nöjd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 18, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 Fick hem den idag och är nöjd. Vilken snygg och slimmad evangelion-box. Fodral 3 var snyggt, Asuka :{s}. Vad fick du ge? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 19, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2007 Vad fick du ge? Om det är samma box som jag köpte på AxelMusic (http://www.axelmusic.com/productDetails/702727132322) lär det röra sig kring 460:- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Att jag köpte de här två boxarna idag förbi ett ställe är inte så speciellt. Men båda för bara 99kr gör det hela lite speciellt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Men båda för bara 99kr gör det hela lite speciellt. Avslöja din hemlighet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Men båda för bara 99kr gör det hela lite speciellt. Avslöja din hemlighet. Min snälla sida måste avslöja att det var vid loppmarknaden i Vårberg. Snacka om att man hade tur som hittade de där, nästan gratis. Mina kommande Dvd-boxar hittar jag nog också där. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg