Sceleris Skrivet juni 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 Jag anger er till snuten och använder tipspengarna till att köpa anime för. (Solid State Society förbeställt. Också .) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 Meatrose: Du får din bonus, men vi måste göra oss av med Sceleris innan han tipsar snuten. DSPanther: Så ska det låta! Sceleris: *kall blick* Brr vad jag väntar på andra samlarboxen av Haruhi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juni 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 Brr vad jag väntar på andra samlarboxen av Haruhi! Bokat? Du får lägga upp bilder på boxen så fort du får den så man har lite att drägla över. Lär nog dröja ett tag innan jag har råd att beställa den själv :( Är ju så mycket annat pengarna ska räcka till så här på sommarn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet juni 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2007 Brr vad jag väntar på andra samlarboxen av Haruhi! Bokat? Du får lägga upp bilder på boxen så fort du får den så man har lite att drägla över. Lär nog dröja ett tag innan jag har råd att beställa den själv :( Är ju så mycket annat pengarna ska räcka till så här på sommarn! Här är det bokat och klart för längesedan B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juni 23, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2007 Här är det bokat och klart för längesedan B) Kom info om vad vol 3 ska innehålla för prylar idag. Tydligen en "pillow-sheet" B) och en Character CD . Sedan det vanliga.. alltså en iron-on och en pencilboard. Nice, hade dock hoppats på resterande tillbehör till Haruhi dräkten XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet juni 23, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2007 Här är det bokat och klart för längesedan B) Kom info om vad vol 3 ska innehålla för prylar idag. Tydligen en "pillow-sheet" B) och en Character CD . Sedan det vanliga.. alltså en iron-on och en pencilboard. Nice, hade dock hoppats på resterande tillbehör till Haruhi dräkten XD Länk till det någonstans? :D Ahh, det var ju lite vad jag hade hoppats på också. Jag menar, klä upp sin flickvän... ;) Men, det kommer kanske i vol. 4 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 mina senaste Limited editions =) Hellsing OVA 1 samt 2 båda i limited, samt FF7 åxå den i limited. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 FF7AC editionen var läskigt snygg Får man fråga vad den gick på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 FF7AC editionen var läskigt snygg Får man fråga vad den gick på? 35 Us dollar... väl värt de=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juni 30, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2007 FF7AC editionen var läskigt snygg Får man fråga vad den gick på? 35 Us dollar... väl värt de=) billigt !.. jag köpte min för 370kr .. från axelmusic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet juni 30, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2007 jo man kan hitta mkt fynd i usa... men som sagt de e läskigt snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Yes! Fick äntligen min Haruhi vol 1 box i fredags, lägger inte upp bild då det redan finns ett antal :) Och om 2 dagar släpps vol 2, ni som får måste lägga upp bilder på en gång! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Och om 2 dagar släpps vol 2, ni som får måste lägga upp bilder på en gång! XD Förvänta dig inget mindre :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 12, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2007 Jag tog en sväng till webhallen igår då jag tänkte handla anime (har aldrig köpt anime-DVDs förut). Mitt allkonto gjorde slut med mig senare på kvällen. Det blev en del pengar, men det var det fanimej värt. Väntar med iver på att få addera Air till dessa. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Jag hoppas att någon svensk butik (Webhallen etc) kommer att köpa in Air på DVD, annars får det bli import från axelmusic.com. Eller var rekommenderar ni att man köper utländska DVD:er? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Du kan gå in och boka den på AnimeFilms.se för 199 kronor. Tillkommer 29 kronor frakt från Norrköping. Rätt smidigt ^^ http://www.animefilms.se/showproduct_sp ... 5124571268 Kan varmt rekommendera den sidan i övrigt också. De har bra priser. Haruhi Limited Edition vol 1 ligger 70 kronor lägre än webhallens pris. Vol 2 40 kronor lägre. Bara ett exempel. Webhallen verkar dock ligga lite lägre i pris på thinpaks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Ska ta och beställa lite anime från animefilms.se. Tack för tipset! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Meatrose det var inte LITE saker du köpte ^^ Nånting på 3k + ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Schwein... >:) *mummel* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet juli 14, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2007 Lobo vi snor den från honom ^^ *Mwahaha* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juli 14, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2007 Mikos_swe: Mjo, i och med plustecknet så har du ju rätt. =P Lobo: Mmm... =) *tease* Edit: Varifrån beställde du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 14, 2007 inofficiell öppning av andra haruhi-boxen -----> http://supershounen.bilddagboken.se/ kolla in den 14:e Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet juli 15, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2007 Meat: Axelmusic.com Kakan: Löööv Edit: Idag, den 16:e Juli 2007 fick jag den andra Haruhi-boxen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Ngaaa, jag gjorde just den största animebeställningen jag någonsin gjort. (Som visserligen inte säger så mycket, men men) Det blev en ganska mixad kompott. Jag har beställt: Stålalkemisten 11-13 + långfilmen (specialversionen) Rumbling Hearts: Box set Haruhi Suzumiyas melankoli 1+2+3 (Samtliga specialutgåvor) Gunbusterboxen Escaflowne (långfilmen) Saint Seiya-samlingen 1 + 2 Neon Genesis Evangelion Platinum 1-5 (äntligen komplett!) Key The Metal Idol-samlingen Räknar man bort Evangelion och Stålalkemisten (långfilmen har jag visserligen inte sett) så är det dessutom bara saker som jag inte har sett. Vad sysslar jag med egentligen? Kalaset går dessutom på nästan 5000kr. Jösses. Jag hoppas att det är värt det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 låter onödigt dyrt... beställde du inte från USA? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg