kakan Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Då jag inte hittade en liknande tråd när jag sökte efter det så skapar jag en tråd (sökte på olika möjliga titlar). Här kan man skriva vad man nyss köpt eller vad man tänker lägga sina pengar på för anime inom den närmaste tiden och så får man väldigt gärna skriva vad man tycker om sitt köp! Syftet med tråden är helt enkelt för att jag är nyfiken av mig vad folk köper för anime och om man lägger en kommentar om sitt köp så kan det alltid vara till hjälp för andra som är osäkra på vad man ska köpa. Själv börjar jag med vad jag fick hem idag från posten: Avenger (Complete Collection - Limited Edition) Innehåller hela serien på tre dvdskivor samt fyra mini cells! Full Metal Alchemist vol4 Jag har inte sett på något av mina köp än så länge men jag kan än så länge säga att jag är väldigt nöjd med vad jag lagt pengarna på! Jag kommer ha mycket nöje med detta :) Avenger serien ligger i en snygg plåtbox för övrigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Sät gärna upp en bild på den om du kan hitta en ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Sät gärna upp en bild på den om du kan hitta en ;) Fixat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Wow du hade rätt den var rätt snygg, men inget slår min Gundam Box ofc XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Nä kanske inte det :P Men det var inte detta tråden var till för ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Men som jag ser det kan den också användas för att visa up lite av sina stolta inköp även om det gjordes för ett tag sedan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Men som jag ser det kan den också användas för att visa up lite av sina stolta inköp även om det gjordes för ett tag sedan ;) Okay, you win ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Mitt senaste anime inköp var Patlabor Movie 3: WXIII Special Edition. Är väldigt nöjd med den boxen. Köpte den på Science Fiction bokhandeln. Bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 var fick du tag på boxen, Puhiceus? är det den stora med alla gs avsnitten/dvderna i? me wants... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 var fick du tag på boxen, Puhiceus? är det den stora med alla gs avsnitten/dvderna i?me wants... Webhallen går det att få tag på den, och nej alla dvderna finns inte med i den, endast första + GS OST1 (us-import) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Japp, precis som kakan sa, man måste köpa resten av DVD:erna styck. Jag köpte den innan hela serien kommit på box, kostade mig lite mer men jag är ändå nöjd ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Mitt senaste anime inköp var Kinos Journey vol 1 (fick lite pengar över den här månaden) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 I förrgår kom Genshiken Vol.3 och Kimagure Orange Road Vol.1. Båda hade rätt gräsliga omslag. Imorgon tror jag Di Gi Charat anländer, PARTY NIGHT! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Näst på min lista ligger Aishite Knight-boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 var fick du tag på boxen, Puhiceus? är det den stora med alla gs avsnitten/dvderna i?me wants... Webhallen går det att få tag på den, och nej alla dvderna finns inte med i den, endast första + GS OST1 (us-import) ett tips är att köpa volymerna från www.axelmusic.com dom har frakfritt sen ca 20kr biligare st per volym .. annars rekomenderar jag www.axelmusic.com till alla som handlar anime väldigt bra utbud och hyfsat biligt :) plus att man slipper tull+frakt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Tack men jag har redan alla, det var ett tag sedan jag köpte den ;) Jag har de tre "filmerna" de gjorde också :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 mitt nya inköp är kensihn box 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 slösade lite av min lön i fredags... fick tag på dessa: samurai champloo vol 2 & 3 Hellsing Marathon box (sista dom hade kvar) Cat Returns Please teacher vol 4 initial D vol 12, 13 & 14 Genshinken vol 1 & 2 e tur att man tjänar bra med pengar! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 mitt nya inköp är kensihn box 2 Wow, jätte snygg box, jag älskar när de är snygga i hyllan också XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 mitt nya inköp är kensihn box 2 Wow, jätte snygg box, jag älskar när de är snygga i hyllan också XD hehe Jo visst är det :D... ska avboka en anime idag som jag bestälde och det var el hazard OVA boxen... ska nog köpa Trigun boxen istället den med stålboxen då alltså :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 oh ja den är skit snygg den med B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 jag funderar på denna PATLABOR 1 - THE MOVIE (COLLECTOR'S LIMITED EDITION SET) (10.000 ex) dock så kostar den typ 600kr men det är en otroligt het box med en väldigt bra film :) LÄNK http://www.axelmusic.com/productDetails/858604001004 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 Sweet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 Planerar att köpa Noein på japansk region 2-DVD. Underbar serie... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Escaflowne The Movie är mitt senaste kap för 100:-, köpt av en kompis som säljer lite anime/manga. Dvdn var i helt nyskick dessutom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg