evelina Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 öööh- KOLLA. Noodle Snabb bild. Blev lite konstig - men ändå rätt okej för att vara tecknad direkt med tusch. Del av ett brev. Uuuh snabbskiss! Noodle igen! Wooho! Också del av samma brev. En liten ondskefull animerad 2-D. konstig bild jag hittade under sängen och scannade. Kolla ögonen. Fy fan vad vrickad han ser ut. En snabb PaintBBSbild föreställande min originalkaraktär Fadzo. 2-D in drag. Vanlig blå kulspetspenna + skolans färgpennor. Tackbild åt min kompis Jasmine. Jag vet att axlarna är för breda etc. ni behöver inte säga. otroligt detaljerad hund + supersnygg 2-D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Du ska få ditt brev, när jag nu gjort klart det och skickat iväg det! :) XD Trevliga bilder förresten. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Du ska få ditt brev, när jag nu gjort klart det och skickat iväg det! :) XD Trevliga bilder förresten. B) Lawl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Du har en väldigt skön och avslappnad stil vilket jag gillar. Hoppas man får se mer från dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Du har en väldigt skön och avslappnad stil vilket jag gillar.Hoppas man får se mer från dig! Tack tack, kan väl posta lite mer scheisse i framtiden. Men en ganska stor det av allt jag ritar skulle nog inte passa här - inte vidare barntillåtet lawl. Thnx again, hun ; D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Wow dubbelpost. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 "Get off my tail bitch" -bilden är ju underbar ;D Sedan ska jag bara säga att du har en bra musiksmak ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 "Get off my tail bitch" -bilden är ju underbar ;D Sedan ska jag bara säga att du har en bra musiksmak ;) Jag kan sitta och lyssna på Gorillaz + Robbie Williams + Michael Jackson CDn i flera timmmar : D och ja, jag vet - den bilden är rent sexig!!11!111!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Morr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Vad då, är inte dina bilder barnvänliga? Vad sägs om att jag skannar brevet jag fick från dig, känns ju så passande att lägga upp på forum. XD Senaste var rätt så bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Jag har nog aldrig sett något liknande innan... På något sätt har du förändrat mitt liv, tack Evelina XS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Schyssta, mer Gorillaz fanart är du snäll, kan inte få nog av det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Uh. div random oekaki. Tror det tog tio till femton minuter. Ser helkonstigt ut, jag vet, men det var inte menat som något vidare 'seriöst' :3 HAHA 3dje oekakin med en figurs högerhand i fokus. Jag var bara tvungen.( han håller i renögon - vi fick skära i sådana på skolan... EWWW) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet januari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Den senaste bilden är GRYM ^^ Ps. Ditt kladd är finare än mina seriösa bilder. >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 Den senaste bilden är GRYM ^^ Ps. Ditt kladd är finare än mina seriösa bilder. >.< Haha tack så mycket :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Jag hittade nyss värsta sidan, artpad! LOL fan vad kul http://artpad.art.com/gallery/?iten8liiea0 kolla den -vackra- bilden jag gjorde där (Murdoc- Gorillaz). :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet januari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Asså Gorillaz stilen e nog den coolaste stilen som finns! Kom på en sak, skulle ju vara coolt att göra en samurai manga i Gorillaz stilen! Grymt snygga bilder ja blir avensjuk! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Asså Gorillaz stilen e nog den coolaste stilen som finns! Kom på en sak, skulle ju vara coolt att göra en samurai manga i Gorillaz stilen! Grymt snygga bilder ja blir avensjuk! :D Ja, du kan ju alltid försöka övertala Jamie Hewlett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Bompeti bom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 varför bumpa ? :P (btw, mycket fint senste). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 varför bumpa ? :P (btw, mycket fint senste). Bumpa? Jahaa jag skrev bara. vet inte xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Hon kanske bumpade för att hon hade nya bilder upplagda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Hon kanske bumpade för att hon hade nya bilder upplagda? Buuump... vad? bumpa? ... men ni menar att skriva en extra post, va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Bumpa = skriva bara för att posten ska komma högt i listan, Denny > Mjo, tänkte först att det skulle vara meningslöst då den redan stod högt upp, men sen tänkte jag på hur jag själv alltid skriver: "uppdaterat osv" vilket är samma skit ^^ bumpa på bara! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 BUMP = Bring Up My Post. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg