Nero_abbe Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 får man diskutera priser???? :) ifall man får det så undrar jag hur mycket en kyo bok kostar där ni köper dom?????????? :D ifall man inte får diskutera priser så tar jag tillbaka allt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 En Kyo bok kostar är jag köper dem: 60kr. All annan manga (icke mangismo) kostar 53kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 En Kyo bok kostar är jag köper dem: 60kr. All annan manga (icke mangismo) kostar 53kr. Och vart köper du? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Bildstens Bokhandel ;) Fast dem har bara svensköversatt manga, vilket för min del inte spelar någon roll som alla säkert vet (iaf dem som sett min animehyllabild). Och om det är något nummer dem saknar kan man be dem att beställa hem en så får man helt enkelt lämna sitt namn så att man kan hämta ut den senare. Bildstens ligger f.ö i Handen centrum (aka Haninge centrum) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Haha, bor du också vid Haninge? Kul, gör jag med. Har du sett att de har en del manga på biblioteket, t.ex. Osamu Tezukas Phoenix? De är väl undanstoppade, men fråga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Tror att priset på Bokia här i stan är 49:- per bok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 köper den mesta manga på sfbok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 där jag handlar dem ligger priset mellan 59-69 kr. Men kyo kostar 59. Fast dem har köp 4 betala för 3 jämt på pocketböcker så jag brukar få en gratis då! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Den manga jag köper kostar mellan 7 och 30 spänn beroende på om jag vill ha begagnat i fint skick, eller totalt splitternytt skick. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Den manga jag köper kostar mellan 7 och 30 spänn beroende på om jag vill ha begagnat i fint skick, eller totalt splitternytt skick. + priset för japanresa + tiden (tid = pengar, ne?) som det tagit dig att lära dig japanska, icke att förglömma ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 En Kyo bok vet jag inte vad det kostar,men priserna variear från runt 59-79 kr här. Bortsett från några gamla Dragonball pockets man kan (eller kunde.Vet inte om dom tagit bort det nu) köpa för 20 kr styck på Åhlens,då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 + priset för japanresa + tiden (tid = pengar, ne?) som det tagit dig att lära dig japanska, icke att förglömma Men så kan man använda japanskan till så mycket mer än att läsa manga också... ;). *blinkeliblink* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Jag köper min manga (oftast) på Akademibokhandlen inne i Stockholm. En annan bokhandel är Bok kompaniet i Nynäshamn... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nero_abbe Skrivet januari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2006 okey bra då vet jag så det kostar asså 59 -79 kr right? dom jag köpte kostade 79kr måste nog skaffa ett bättre place att köpa booksen på :) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kweron Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Här i Umeå är det lite olika på vars du handlar, men på bokia kostar svensköversatt manga 50 kr. Förutom Chobits (som kostar 89 kr!), samt mangorna utgivna Wahlströms. De engelsköversatta mangorna kostar där 130 kr, förutom Viz Shonen Jump titlar som kostar 100 kr. Tror jag iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Jag blev faktiskt lite förvånad över att det kostar så mycket. Låt gå för 60 kronor, men uppemot 80? Det är mer än vad jag betalar för en volym när jag köper från Mangaoh, inklusive frakten. Runt 65-70 kr för en volym "vanlig" manga och uppemot 110 för seinen-manga. Men då får jag dem också levererade till dörren av posten 8-9 på morgonen tre dagar efter att jag beställt. Mycket mer bekvämt än så blir det inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg