flexbot Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 tjena, en liten premiär för mig här, första bilden jag lägger upp, i hope you like :) http://img.sheezyart.com/image/61/614384.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Det mesta ser bra ut förutom highlights. De som ser ut som lensflares alltså. Fortsätt posta. :) Förresten, ser att det är från Sheezy. Vad heter ditt konto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Väldigt, väldigt snygg EVA måste jag säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flexbot Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 jag heter flexbot där också, har iof inget annt där ännu, men men, det kommer nog mer snart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reynolds Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 imponerande =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Verkligen snyggt må jag säga. Hittar knappt något att kritisera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Fan va snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flexbot Skrivet januari 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 tack allihopa :D nu var iof tvungen att lägga upp den som jpeg, den är mycket bättre som bmp.. har nån nått bra tips på en bra anime som är för lite äldre folk, typ som vampire hunter D? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Elfen Lied Gulliga element ibland men rätt så brutalt, både handling och våld. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 tack allihopa :Dnu var iof tvungen att lägga upp den som jpeg, den är mycket bättre som bmp.. har nån nått bra tips på en bra anime som är för lite äldre folk, typ som vampire hunter D? Ställ sådana frågor Här, istället för konstplanket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg