Mustela Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Händerna är fortfarande för stora. Fötterna är inte helt 100%-iga heller, men inte lika illa som händerna. Kom igen Skatan, jag vet att du kan bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 Händerna är fortfarande för stora. Fötterna är inte helt 100%-iga heller, men inte lika illa som händerna. Kom igen Skatan, jag vet att du kan bättre! Jag vet också det, det är därför det irriterar mig ett det faktiskt inte blir bättre. Bara att fortsätta, något bra måste ju tillslut komma fram efter man vadat igenom det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2006 du blir bättre hela tiden du märker det inte själv bara, så länge som man har fantasin så är det obegränsat och ju mer man ritar varesig man vill eller inte så utvecklas man, det är bara olika fort och åt olika håll :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2006 Uppdaterad ännu en gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Uppdaterat med nipples Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg