Skatan Milla Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Fick helt plötsligt för mig att jag ville ladda upp alla bilder som jag har på datorn, som går långt tillbaka, bild 1 t.o.m. Destå längre ner ni kommer på listan destå nyare bilder blir det. Allra längst ner kommer jag ladda upp mina nya bilder. Tyvärr så har jag inte scannat in allt jag ritat, inte ens 1/3, och jag orkar inte skriva ett datum på varje grej, men bild ett är 2004-08-27. Ha så skoj med att kolla igenom allt ^^ ----------------------------------------------------------------------------------- Draak Reis1 Reis2 ninja Flonne Friends Skolflicka1 SvärdSnubbe Fredia1 Juleskoj Chihiko Prästinna Äldre Chihiko Skatan Milla Mizuko1 Ninjakis Kan du flyga? Tjej med svärd Nirsirk, nostalgi tripp Chihiko Luftspark Född att rita Affärskvinna Mizuko2 Fredia2 Nattinatt Snöbräda, bidrag i vintertävlingen jan-05 Samuraj Sanjiro Little Mac Chiyo-chan Gothare Ondkatt Trolleritjej Annan tjej med svärd Ondskefull Ansikte Kimono och gympaskor Kimono, närbild Ond skolflicka Ond skolflicka som varit ond Kattunge Poserande tös Beatrix Kiddo actionpose Äldre Chihico, omgjord Ridarinna Häxa Milla i färg Agent Klättra Magiker Kimiko Indian liknande Poserande bakifrån Någonstans därborta Tjej med lie Uppconritad Fredia omdesign Siria, den andra versionen Tess, till spaceparty Sajber ängel, skiss Sajber ängel, i färg Siria hoppar Rygg mot rygg Rygg mot rygg, halv färg (trasigt DDR) Philia Stora Knivar God jul-05 Tjej med solfjädrar Gott nytt år 05/06 Gunslinga! Sittandes skiss Elm Solfjädrarna returns, hon heter Jen Lilly, inkad Svängom Papperskorgen Nipples -------------------------------------------------- Slut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Brudar, brudar, brudar, brudar, brudar........och brudar, brudar, brudar, brudar och så fortsätter det XD Lol, men ärligt, du har förbättrats REJÄLT! =D FORTSÄTT TRÄNA, FÖR ATT EN DAG, KOMMER DINA ÖGON BRINNA NÄR DU SER de här bilderna OCH FORTSÄTT RITA BRUDAR, ......BRUDAR, BRUDAR..........BRUDAR?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Dom var riktigt fina. Men jag tycker att du ska färglägga fler :). Då blir dom ännu finare!! Big up. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Det kan vara riktigt kul (eller förnedrande XD ) att titta på riktigt gamla bilder ibland. Ofta tänker man "hur tusan kunde jag vara nöjd med den bilden". Det jag menar är hursomhelst att det synts att du förbättrats genom tiden. Jag ser fram emot flera bilder av dig, och förhoppningsvis blir dom bättre ju längre tiden går. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Man ser verkligen att du har förbättrats rejält! Du har varit riktigt duktig tycker jag :) Kämpa vidare så kommer du se tillbaka på dem du gör nu likadant som du ser på dina gamla nu. ^^ Bra jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Det är kul att ni gillade det =) Jag tyckte att det var rätt skoj att kolla igenom allt igen, det ger en en väldigt bra bild om hur man har utvecklats. Självklart så kommer jag fortsätta att träna, t.o.m. mer än vad jag gjort förut. Så jag hoppas att ni kommer fortsätta kolla. Och jag ska rita en kille någon gång snart, snart.... Uppdaterad med en ny bild, btw. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Brudar, brudar, brudar, brudar, brudar........och brudar, brudar, brudar, brudar och så fortsätter det XD Take the hint. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 jag gillar den senaste! anatomin på benen är slightly off thought! för långa ben >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Du har verkligen utvecklats med tiden. Det syns, iaf. om man jämför den första och den sista ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Gahh1!!1!! Hur mkt somhelst O.O Över pump! Snyggt dom bilderna jag såg :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Ny bild postad. Om den känns väldigt orefinerad så vet ni varför. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 heh, kom just fram till att din stil liknar den till Snowdrop mangan ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 heh, kom just fram till att din stil liknar den till Snowdrop mangan ^^ Hädelse!! Usch!! Skriv inte sånt! Skatan vet redan vad jag tycker om hans senaste ;) Snyggt! Som du själv sa så har du en god anledning till att killen kanske har lite tjejdrag. (Dock så tycker inte jag det^^) Som sagt: snygg jacka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 heh, kom just fram till att din stil liknar den till Snowdrop mangan ^^ Hänvisade till hans ava Elm ser riktigt cool ut, gj Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Lade upp en lite ändrad version på Elm, ser lite bättre ut nu tycker jag. edit: Lade upp en till bild nu, säg hej till Jen, ville testa en annorlunda vinkel ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Den senaste vinkeln blev perfekt. Kunde se direkt från vilken vinkel det var. Tummen upp. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Uppdaterad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 på senaste har jag lite kritik: amarna: de känns aningen långa, de känns även en aning "böjliga" :D rakare skelett delar och lite närmare proportioner så blire guld! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 senaste va riktigt najs, snyggt inkad, men hon hade väldans långa armar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Va! Är hon en urangutang? Armarna är på tok för långa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Ja, jag vet att armarna är onaturligt långa :sleep: För att återgälda det så kommer här en ny bild: Svängom (Mina ögon lider av elephantisis idag T_T) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 tycker fortfarande de är aningen långa.. eller så äre benen som är korta ^^ jag kan inte bestämma mig! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 BUTTOCKS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Ja du har verkligen förbättrats! Svängom: Här tycker jag att handen känns...för stor eller för lång.. Men posen var bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 snygg bild, men armen e alldeles för lång o handen väldans stor, hade benen varit längre hade dock inte armen sett så dum ut... men najs work ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg