Skatan Milla Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Testar något nytt just nu, lips! Kommentera inte ens handen, det är knappt en hand, there is no hand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Mega snyggt!!! Men en sak gör att hela bilden blir förstörd!: Fingrarna ser helt knostiga ut, snälla träna på händer mer =) då hadde dina bilder varit parfeckta! (Sry om jag var lite grov, men jag vill värkligen att du ska bli bättre på händer.. fingrarna blir oftast för små och för stela fingrar.) Aja Gillar kläderna somsagt! En sak kom jag på nu, varför tästar du inte att inka någon bild? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Mega snyggt!!! Men en sak gör att hela bilden blir förstörd!: Fingrarna ser helt knostiga ut, snälla träna på händer mer =) då hadde dina bilder varit parfeckta! (Sry om jag var lite grov, men jag vill värkligen att du ska bli bättre på händer.. fingrarna blir oftast för små och för stela fingrar.) Aja Gillar kläderna somsagt! En sak kom jag på nu, varför tästar du inte att inka någon bild? :D Testar inte att inka av en enda anledning, jag har inget att inka med. Men jag har planer på att skaffa det i Februari, eller kanske den här månaden, får se hur det blir med ekonomin. Men så fort jag får råd med det ska jag köpa bra tusch och ett extra block. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 man kan köpa vanliga drawing penns på typ bokia och wettergrens för 15-30 spänn sen kan man inka mer på datan..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 man kan köpa vanliga drawing penns på typ bokia och wettergrens för 15-30 spänn sen kan man inka mer på datan..... Nej, jag kan inte inka på datorn för mitt RAM är trasigt. Ritpennor har jag redan som du kan se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg