F.d. medlem Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Tjosan folket. Var ju halvt som halvt internetlös under lovet, i alla fall Tablet(digitalt ritbord)-lös, så jag kluddade några få gånger i mitt skissblock och här är resultaten. Jag orkade inte länka för att alla är exakt 500pixlar bred. ;P Alla bilder är ritade på ett A5 så de är ganska små i verkligheten. Jag vet att det är rätt så många fel men kritisera på ni. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Andra bilden, längst upp till höger... ÄGD! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Andra bilden, längst upp till höger... ÄGD! ;) XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Din stil äger alla andras stilar! Meow! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Din stil äger alla andras stilar! Meow! Vilket smickrande. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Tycker att den nere i högra hörnet på första bilden är helskön. Bara ett så härligt face. "Få se nu, vad var det för piller jag tog, var det inte lugnande. Jo jag tänkte väll det" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Tycker att den nere i högra hörnet på första bilden är helskön.Bara ett så härligt face. "Få se nu, vad var det för piller jag tog, var det inte lugnande. Jo jag tänkte väll det" Jaha, är det så dagens filosofer tänker? XD (J/K) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 gillar den i höger övre hörn på 2:a sidan :) den var så Furi Kuri ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Tredje gången jag fått kommentaren att en av mina bilder är 'Furi Kuri'. ;) XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 hehe, inte så konstigt, fångat den känslan mycket bra, oavsett om det var meningen eller ej ^^. har du sett furi kuri? ;) mycket skoj serie i övrigt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 hehe, inte så konstigt, fångat den känslan mycket bra, oavsett om det var meningen eller ej ^^. har du sett furi kuri? ;) mycket skoj serie i övrigt :D Nog har jag sett Furi Kuri alltid. Störtskön ju. ;) Och nej, det var inte meningen att fånga den känslan. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 du har en skön "mjuk" stil liksom, mysiga bilder ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg