Demian Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Hej! Jag undrar hur många mangor det kommer komma ut av följande serier: 1. Chobits 2. One Piece 3. Ranma ½ 4. NGE 5. Mästerdetektiven Conan Tack på förhand! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 chobits 8 volymer, inte alldeles säker One Piece uppe i 40(?) volymer i japan alltså görs fortfarande Ranma 1/2 tror det är 38 NGE görs fortfarande (9 volymer ute i japan?) mästerdetektiven conan 50? tror jag inte hundra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 1. Chobits - 8 volymer 2. One Piece - 40 volymer ute 3. Ranma ½ - 38 volymer 4. NGE - 9 volymer 5. Conan - 50 volymer Du har helt korrekt Dreadponken Demian: Kan rekommendera ANN för att få svar på sådana frågor, de har en väldigt stor databas för manga/animé. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet januari 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Ohh, tack så mycket! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mudhoney Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 När det ändå finns en tråd kan jag ju passa på att fråga hur många nummer av Tsubasa det väntas komma? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg