KinoZ Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Jag har precis sett FLCL tyckte den var riktigt riktigt bra men kan vara lite rörig på sina ställen men endå en fantastisk anime Älskade outrot väldigt orginellt ^^ Vad tycker ni om denna serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Finns nog redan 2 Trådar som detta diskuteras! http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=440 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=158 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KinoZ Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Finns nog redan 2 Trådar som detta diskuteras! http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=440 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=158 Det finns alltid folk som kan ha missat det, eller några som precis blivigt registrerade på anime.se så det skadar alldrig med lite upprepningar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 iofs finns det en sök. och som det står i reglerna om ja inte tar helt fel så skulle man helst kolla upp om det fanns andra topicar med samma ämne...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Har faktiskt aldrig sett serien, men jag ska göra det snart! Bara hört bra om den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KinoZ Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Har faktiskt aldrig sett serien, men jag ska göra det snart! Bara hört bra om den! Ta och gör det den är super bra men ja lovar dig du kommer tycka att det är den skummaste animén som du sett men det är därför den är så bra eftersom den är så fruktansvärt konstig ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 FLCL har en speciell plats i mitt hjärta. Om det finns nån feelgood-anime så är FLCL den. Jag tackar The Pillows för den underbara musiken. Man mår så bra när man ser FLCL. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 Gainax B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 Jag gillar inte FLCL. Jag tycker den är jobbig, tråkig och inte särskilt underhållande. Not my cup of pee. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 Har faktiskt aldrig sett serien, men jag ska göra det snart! Bara hört bra om den! du har missat något :) det är en jättebra serie. lite konstig kanske men väl värt både pengar och tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 Nästa gång det finns en identisk tråd så var snäll att återupliva den istället för att göra en ny. FLCL är otroligt kul serie men den är också otroligt konstig och det kan ta båda 2 till 3 gånger innan man förstår den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Hyffsad serie, men inte riktigt min smak... musiken och humorn var dock skön :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Älskar den! Super bra anime och The Pillows musik är riktigt skön..har för mig att jag redan svarat i en sån här tråd så mer än så här orkar jag inte skriva.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Såg serien igår! Det var mycket bättre än jag hade förväntat mig, många roliga skratt och galenskaper, gillar biten där alltid blir tecknat som South Park, helt hysteriskt. Det måste var den galnaste serien jag har sett! Furki kuri! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 har också sett seriern...och tycker den är underbar...dock tycker ja att det är synd att den va så kort....6 avsnitt...=( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Man orkar nog inte mer... Ganska lagom längd Production I.G. rockar B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Jag såg 1sta avsnittet för nåra dar sedan (har läst mangan innan). Den är ju för jäkla sjuk. Mycket bra anime även om den är ganska svår att förstå sig på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karolina- Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Oh FLCL *tycka om* :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
salle Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 FLCL inehåller ju många Eva referenser. Men det e ju inte därför man gillar denna anime. den e ju bara för skön, scenerna, replikerna, vinklarna, karaktärerna, musiken, rösterna... det e inte mycket man kan ogilla med serien förutom att man inte hänger med i handlingen. Dessutom är öppningscenen i FLCL e den bästa jag sett i nån anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Jag gillar inte FLCL alls. Den är aldelens för virrig för att min tröga hjärna skall orka hänga med i alla svängar. Dessutom är det inte min form av humor. Nej, den animen är inget jag ser igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELIS Skrivet december 27, 2004 Anmäl Share Skrivet december 27, 2004 Jag älskar serien, speciellt musiken :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 jag undra efter ett par avsnitt, vad i helvete är detta? jaja, skitbra var den, musiken fastna jag för direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 förstod inte nåt först, undrade vad fanken jag satt och kolla på. men efter andra avsnittet var jag helsåld! :D animationen är av sällan skådad art, en av de bästa inokm anime. Dessutom är det samma animerare som til Evangelion också! ;) Stilen är ju så klockren och originell! Det som är negativt med serien är de lite löjliga sekvenserna som kommer upp. Och är det inga fler som tyckte att "manga" sekvenserna i animen var oerhört jobbiga att hänga med i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Löjliga sekvenser? Utveckla.. Hade faktiskt inget problem med att hänga med i manga-sekvensen,men för dom som har det så följer den ju med i bookleten i DVD:n Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 tja, ett bra exempel är i första avsnittet när Naota är på sjukhuset och Haruko går berserkargång och man ser sjukhuset utifrån. Då hoppar ju sjukhuset upp å ner å snurrar å har sig. Dom sekvenserna menar jag, dom som är meningen att vara lite av det mer humoristiska slaget men som i min uppfattning bara ärbarnsliga. Har tyvärr inte DVD:n... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg