VirusEt Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Riktigt skön anime! eller vad tycker ni? ;) Det är ju Gainax som gjort den! (Evangelion, Mahoromatic m.m.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 FLCL är en favorit. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 väldigt bra anime, men den är dessutom väldigt energisk och aggresiv. rolig är den åtminstone, trots att handlingen är lite mystisk ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Jag tyckte inte att den var särskilt bra, visst har den sina roliga sidor men jag tycker den är mest jobbig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Den har Hel skumm humor ungeför som Excel Saga, fast den är ännu knepigare. Synd att den är lite kort bara 6 Ovas, den känns lite kort, men annars är den rätt kul :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirusEt Skrivet april 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Humorn e ju bara aeg! XD jag hade dock ente pallat med den om serien hade varit längre än den är... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 VirsusEt: Läs vad jag skrev om den animen på 10 top bästa Anime serier... Den är inte dålig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SajberJohan Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Visst är den bra, men den är skum som sjutton oxå, härlig humor dock :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirusEt Skrivet april 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Herid Fel: asså, jag har köpt den på dvd grabben =) den e juu sååå bra! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 kan inte hålla med om att evangelion är så värst bra.. men smaken är som baken =) FLCL gillar jag desto mere ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 FLCL är nog den mest vrickade, sjuka, skumma osv, serie jag sett :) Fast humor är som någon sa riktigt skön, Haruko är riktigt bra, och musiken är grym. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 FLCL, vår tids feelgood-anime. Älskar färgerna dom använder, och soundtracket är ju inte helt fel upplagt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Soundtracket är ju fullkomligt underbart! Sen klippen, vinklarna på "kameran" och upplägget, eller vad man nu ska kalla det, är riktigt suveränt. Jag måste ju däremot erkänna att jag inte har gjort den minsta ansträngning att förstå mig på handlingen... Jag skulle kunna se den utan subs och fortfarande tycka den var genial. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 The Pillows gör skön musik(har typ 4 skivor med dom). Tycker det är ganska intressant att försöka lista ut handlingen.. har sett dvd 1 & 2 massor med gpnger nu, dvd 3 har jag kollat på ett par gånger, skulle nästan kunna säga att jag koll på handlingen nu.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninjagai Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Älska FLCL. Älska The Pillows (äger tyvärr bara en skiva, + ett gäng mp3or :P). Angående handlingen, det är superskummt, och av Gainax. Man kan ju undra om det verkligen är meningen att man skall förstå sig på någon av deras serier egentligen. :) ps. menade inte att jag "ägde" mp3orna. :P ds. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Har alla the Pillows Skivor!! Dom är hur bra som helst. Mina favoriter från Japans Musikvärld. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eshara Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Visst är det den där serien med bruden som kör motorcykel och spelar gitarr? Helkass, imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Hon spelar knappt något på gitarren. Hon använder den mer som basebollsträ. Och smaken är ju olika... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 En del tycker väl att den är lite flippad.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Det ÄR flippad. Men det är ett av elementen som gör den bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 ...Är det inte en bas som hon har? I alla fall så är serien riktigt bra. Musiken är underbar och jag gillar verkligen att den totalvrickade storyn har ett par seriösa ögonblick, det blir en perfekt blandning på något sätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Har inte kollat på någe FLCL men evangelion var ju överbra så man kanske ska tanka några avsnitt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Också kan man ju fråga sig vad evangelion har med FLCL att göra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Också kan man ju fråga sig vad evangelion har med FLCL att göra... Läs första inlägger så förstår du ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Väldigt speciell anime, underbar musik och animation. Ingen serie att börja med iochmed att den gör parodi på flertalet serier. Men enligt mig så är den ett självklart köp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg