Sanny Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Helt nybild på g http://www.deviantart.com/deviation/27210139/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marksman Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 jupp jupp jupp... vad ska man säga? Även detta är ett tecken på dina skills, hehe :D Fortsätt så här och du kommer att komma långt... tror jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Om du vill ha kritik så e högerfotens tår mycket större än vänsterfotens... vill du inte ha kritik så har jag inte skrivit något Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet januari 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Om du vill ha kritik så e högerfotens tår mycket större än vänsterfotens... vill du inte ha kritik så har jag inte skrivit något hmm de får jag nog fixa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nero_abbe Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 Nice ;) men mindre kläder på sig skulle vara fin fint >:D haha ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet januari 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 Nice ;) men mindre kläder på sig skulle vara fin fint >:D haha B) kanshe de men de får bli en annan bild då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Perversa typer, man ska inte bedöma bilden efter hur mycket kläder personen har på sig utan hur välritad den är ;) Och välritad är den definitivt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet januari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Perversa typer, man ska inte bedöma bilden efter hur mycket kläder personen har på sig utan hur välritad den är ;) Och välritad är den definitivt! hehe glad du gillarn den :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg