Orbius Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Tjaba, ny här på anime.se ;) Tänkte lägga upp en bild jag gjort och sen så får vi se vad ni tycker :D http://img371.imageshack.us/my.php?image=orbiusalterego1hz.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 bra, men lite väl DBZ för min smak ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Den var snygg, bra gjord os.v. :) Men tycker också som sepeMuLLe om DBZ. xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orbius Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 MORD för alla ignorerar >:O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 bra, men lite väl DBZ för min smak ^^ Den var snygg, bra gjord os.v. :) Men tycker också som sepeMuLLe om DBZ. xD Ditto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 MORD för alla ignorerar >:O watch it, vi gillar inte Jellybeans här på forumet! Väldigt DBZ som sagt, huvudformen ser inte illa ut, men det stör mig att den inte visar någon avrundning uppe vid skallen! keep it upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 MORD för alla ignorerar >;) watch it, vi gillar inte Jellybeans här på forumet! Väldigt DBZ som sagt, huvudformen ser inte illa ut, men det stör mig att den inte visar någon avrundning uppe vid skallen! keep it upp. Jellybean? Iallafall, inget fel med lite DBZ, alla börjar vi nånstans! :D Tycker den var ganska snygg, förutom det som redan sagts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 mjo :P lite mkt dbz i den kankse men inte fel me de, hittade dock inga fel men kan ju på peka om man ska vara noga,, öronen sitter på olika höjd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 MORD för alla ignorerar >:O watch it, vi gillar inte Jellybeans här på forumet! Väldigt DBZ som sagt, huvudformen ser inte illa ut, men det stör mig att den inte visar någon avrundning uppe vid skallen! keep it upp. Jellybean? Iallafall, inget fel med lite DBZ, alla börjar vi nånstans! :D Tycker den var ganska snygg, förutom det som redan sagts. Jellybean = en andvändare som skrev "Kolla in min nya galleritråd!" som en liten "fotnot" i varje inlägg, förutsatt att inte hela inlägget handlade om att man skulle "kolla in hans galleritråd"... om jag inte misstar mig? Om man ska titta på bilden så tycker jag att du går lite för långt ut på DBZ vägen. Annars är det OK, tycker musklerna ser lite skumma ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg