Hellis Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Ja.... Jag..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiburi Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Vågar du slå vad? :D Nej spoilers är bara tråkiga, men som Krunaldo sa, sluta läsa när du intser att en spoiler är på g. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DCzG Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Måste hålla med om att det är tråkigt med spoilers.. Men ibland när man pratar med någon så kan det komma ut en del viktiga saker ur munnen på en!!! Chiburi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Måste hålla med om att det är tråkigt med spoilers.. Men ibland när man pratar med någon så kan det komma ut en del viktiga saker ur munnen på en!!! Chiburi Kommunicerar du fortfarande med orala ljud... vad primitiva ni är ;). Mjo, när man talar med ngn kan det upstå problem men då har man ju personen inom räckhåll för diverse sparkar och slag som hämnd : >:D . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DCzG Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Måste hålla med om att det är tråkigt med spoilers.. Men ibland när man pratar med någon så kan det komma ut en del viktiga saker ur munnen på en!!! Chiburi Kommunicerar du fortfarande med orala ljud... vad primitiva ni är ;). Mjo, när man talar med ngn kan det upstå problem men då har man ju personen inom räckhåll för diverse sparkar och slag som hämnd : >:D . Men då kanske man tänker sig för nästa gång man är nära på att avslöja något viktigt! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Jo, jag är rätt känslig mot spoilers, på en skala så är jag 8 om 10 är max. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Jo, jag är rätt känslig mot spoilers, på en skala så är jag 8 om 10 är max.Får jag fråga varför just 8?Jag trodde antingen så tycker man det är hel okej eller så hatar man det och vill inte veta av det överhuvudtaget.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiburi Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Måste hålla med om att det är tråkigt med spoilers.. Men ibland när man pratar med någon så kan det komma ut en del viktiga saker ur munnen på en!!! Chiburi Du om någon bör veta,nästa gång du RÅKAR säga nått igen kastar jag ut dig genom fönstret >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Om någon "spoilar" ett anime slut / så lipar jag inte så mycket över det. Jag bryr mig faktiskt inte.. bara man inte springer runt och berättar allt.. visst, har man följt en serie i 500år (utan att ha sett färdigt den) och sedan "spoilar" någon slutet.. då kanske man blir lite sur... men inget att lipa över lixom.. Men om ens liv är baserat på anime/manga och det är det enda man håller på med på dagarna, så kanske man ska bli förbannad.. ( och skaffa sig kompisar ) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Jag avskyr spoilers, otroligt mycket. Man måste vara försiktig när man ska prata om anime eller filmer med Herid Fel, han spoilar som en kombinerad vattenspridare/maskingevär laddat med spoilers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Man kan förkorta det till att jag absolut inte gillar spoilers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Jag kan säga att jag är GRYMT känslig mot spoil, och när du väl säger det så saknas det faktiskt en BBCode tagg som kan "blinda" spoils osv. FIXA TOMAS DAHLIN =)! Gör vårt bästa för att hitta en bra lösning till detta problem just nu, tills vidare rekomenderas det att använda sig av teckenfärg för att maskera spoil texten till att matcha bakgrunden på inlägget. Np np, du gör ett bra jobb : ) Bra tips förövrigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg