Skatan Milla Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 http://img.photobucket.com/albums/v618/skatan_milla/gny.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Något med den här bilden stämmer inte. Hon har rätt så stel pose och bilden i helhet går inte ihop med din 'vanliga' stil. Bättre kan du, det vet jag i alla fall. :) Bra jobbat ändå. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Om det är något så kan jag säga att jag ritade den här under en nyårsfest, det enda ljuset jag hade kom från en saftblandare ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Nice snygga saker här asså! Men ja gillar inte stilen på fingrarna(För många detaljer passar inte i stilen) sän gillar jag inte knäskålarna.. du får tycka som du vill i denna kommentaren för du kanske ite håller med mig.. ja kan förklara mer om vad ja misstycker om knäskålarna om du inte förstår mig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evelina Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Guud vad söt : D Hon har rar klädstil - baskern passar fint. Och hon skelar, men det gör det bara ännu gulligare : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg