Sosero Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Ok. Hade nästan rätt iaf^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 ... Men kaizoku betyder bara "pirat". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Ahhh men det var kaizokuo o eller oh eller något sånt betyder kung. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 ah. Det kan stämma, ou är väl typ härskare. Det blir det i Juuni Kokuki iaf. Du skulle skrivit Kaizoku-ou isåfall, lättare att fatta då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Det hade förmodligen varit det. Kanske borde ta och editera posten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Det kommer väl från ett spel men det är väl typ anime...ni får klaga annars.. ''All Your Base Are Belong To Us... '' från själva spelet... dom hade kanske lite begränsade språk kunskaper... jo och lite begränsad budget om jag om ryktet stämmer... den översättare de hade råd me va inte så vass visade det sig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cosmo Skrivet maj 26, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2005 Någon som vet varifrån detta lite roliga citatet kommer ifrån?... " varför badade du i källan som gav dig evigt liv? Så att jag kunde leva förevigt" Har för mig att jag hört det i animésammanhang. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet maj 27, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2005 I Am D.O.M.E. People Once Called Me A Newtype Detta säger den första Newtypen i Gundam X.. om man har sett serien så är det ett ganska starkt citat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Ett citat jag gillar är: "You may look like an angel but you think like a devil!" Dark(från dnangel) >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saltwaterchimp Skrivet juni 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2005 detta kanske har nämnts, palla inte läsa igenom allt.. "Angels banished from heaven have no choice but to become demons" -Vicious, Cowboy bebop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FredL2 Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 "I'm having an emergency!" -- Vash, Trigun Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 "Thanks, Takemoto-kun! Now that I'm awake let me lay down for another five minutes." Hachimitsu & Clover (honey and clover) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 "Thanks, Takemoto-kun! Now that I'm awake let me lay down for another five minutes." Hachimitsu & Clover (honey and clover) haha, den scenen är så klockren! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 "So thats how he increases the number of his slaves..." // Sena, Eyeshield 21 om Hiruma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 "Thanks, Takemoto-kun! Now that I'm awake let me lay down for another five minutes." Hachimitsu & Clover (honey and clover) haha, den scenen är så klockren! mm jag vet, därför var jag bara tvungen att citera den ^^ en till: "It's close...." Bleach ep.1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg