Senshidude Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 "Chibi? ... Chibi!" (kunde inte motstå ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
makenshi Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 "if u do something perverted to the captain i will pack you into a torpedo bay and launch you with 300kg explosive! I swear to god and her majesty that i will tear you limb from limb". commander richard mardukas till sousuke; full metal panic fumoffu kanske lite lång men iaf :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Här är vad jag kom på medans jag läste de tidigare inläggen: "Mörsa!" - Mito från Rymdpiraten Mito (Eller vad den svenska tileln nu var...) "Bräu!" - :) "Schenschei" - Nanako Mizuki, GTO Ej ordagrannt från (New) Dominion Tank Police: Leona: Du har 10 sekunder på dig att ge upp sedan sprägner jag dig i småbitar. 1, 2, 3, 4! Skurk: Jag ger upp! Leona: 5678910! *Följt av massor av explotioner och Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elocom Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 "Life is not something to be measured by value" Hunter x Hunter. "knowing my name is useless when you're about die" kenshin. "Mada mada dane" prince of tennis "Sugoy!" - eller hur det stavas one piece. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manzana Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 "Ånej dem avfirade ett missil" Cyborg 009 Såg på några gamla anime filmer som jag fick när jag var en liten grabb och jag kommer alltid att tänka på den meningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Haha (e de i Cyborg 009 som de bara e en kille som gjort alla rösterna i den svenskdubade? jag minns inte) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Haha (e de i Cyborg 009 som de bara e en kille som gjort alla rösterna i den svenskdubade? jag minns inte) Ja, det är Cyborg 009 du tänker på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 "Mörsa!" - Mito från Rymdpiraten Mito (Eller vad den svenska tileln nu var...) Finns inte mycket som slår en Zimeon sub XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 ( vet inte riktigt med stavningen här men ) chobits Serien " Pantzu, pantzu pantzu " mycket lustigt när hon ska iväg och köpa underkläder ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 "Let angels do battle, and let the soldiers rest" Desty Nova, Battle Angel Alita (se avatar) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Shikimaru från naruto -it's to toublesome -one good fight is good enough for me Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tottetutte Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Naruto: Im not taking back my words, that's my way of ninja Det var ju den jag skulle ta din lilla tjuv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 And can you offer me proof of your existence? How can you, when neither modern science nor philosophy can explain what life is?" Puppetmaster - Ghost In The Shell (攻殻機動隊) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Det ordet i slutet på GunBuster. Punkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 "Gao....." - Misuzu från Air TV "I'm not a pervert, I am a super pervert!" Jiraya från Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Det ordet i slutet på GunBuster. Punkt. Ja, det är nog något av det starkaste jag läst. Någonsin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Det ordet i slutet på GunBuster. Punkt. Ja, det är nog något av det starkaste jag läst. Någonsin. Jag snyftar lite lätt bara av att tänka på det. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 men vad ska man vänta sig av tidernas bästa mecha ;) Viva la Gunbuster Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 "How come I'm the only one who has to fight girls?" -Shikimaru från Naruto "I don't like girls, they are troublesome" -samma kille som innan (och oförglömlig är blicken Shikimaru får av sin far när han säger ovanstående) "That cool attitude!" -Gai från Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elaktomte Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Det kommer väl från ett spel men det är väl typ anime... ni får klaga annars.. ''All Your Base Are Belong To Us... '' från själva spelet... dom hade kanske lite begränsade språk kunskaper... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Jag minns inte riktigt vad han sa men nåt sånt hära: "Whoa, super mega fuzzy eye-brows" Naruto Är det nån som kan Lee´s way of the Ninja? Den är också bra tycker jag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Ett av mina favorit citat Monkey D. Luffy: Kaizokuo ore wa naru! Yohs skratt i episod ett av Shaman King är mäkta hårt. Asakura Yoh: Ish ish ish Asakura Yoh: Daichobu datte. Cogo: Astrospjutet! Sailor Moon: Måntiara attack! Det finns fler men dom orkar jag inte räkna upp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 dawwe kan du översätta det du skrev? Kan inte japanop <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Monkey D. Luffy: Kaizokuo ore wa naru! Den meningen betyder väl nåt med "jag ska bli pirat"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Det betyder ungefär, jag ska bli kungen av pirater eller kungen av pirater, det ska jag bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg