Manga Master Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 "Even if this body should be broken, if i can go while being a shield for kids with their whole lifes ahead of them, then i have not shred of regrets in my life" Kan´onji - Bleach Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 "Slut på lag-ret!" - Starzinger, matmaskinen Haha jag älskar den maskinen :D "åhh håll truten med dom där dumheterna" Cogo i starzinger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 "Gai-Sensei!!!"- Rock Lee "Also, I have an ambition that I have no intention to leave as just a dream. The revival of my clan and to... kil a certain man." - Sasuke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 "Gai-Sensei!!!"- Rock Lee "Also, I have an ambition that I have no intention to leave as just a dream. The revival of my clan and to... kil a certain man." - Sasuke håller med, men vi får inte glömma': "LEEEE!!!"-Gai "Food can tame a dog, money can tame a human, but nothing can tame a wolf of Mibu"- Saito (The Man) Hajime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Här är fyra citat från Gravitation som jag gillar! Det andra citatet kommer jag inte ordagrant ihåg, men detta är rätt så bra ändå!! B) (det kan finnas en del stavfel!) ;) -It was like somebody play a horrible joke on me, I only wish that was the punchline. Shindou -Shut up! You always keep asking me the same, why. Why, she keeps asking me the same to. But let me ask you something, why are you always keep showing up? Yuki -I just had some time I needed to waste! Yuki -Don´t tell me you seriously in love with me!....Well, you damn prat!! Yuki Fast på ett sätt är det rätt svårt att välja ut ett favoritcitat för att i anmien och även i mangan så kommer dom alltid med bra repliker eller så dåliga skämt att dom blir roliga!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 "Sayonala" - Hisoka, Hunter X Hunter, tror det är episod 8 ^^ Så jäkla häftigt just då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 "tee hee hee hee" från pita ten. så underbart skrattar varje gång när Misha säger det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Ha, kom på ett till oförglömligt citat. Eller ja, det är mer sättet hon säger det på som man minns... ^^ "Anta baka!?" -Asuka, NGE (ursäkta om det redan har nämnts...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Argh! Argh! Argh! Asuka skall skjutas på en skottkärra fram. Tänkte väl dra något spontant så kör väl på Glutony.... "Tabete ii....?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Då får vi väl dra en Masaru. Ore no mono wa ore no mono to, kimi no mono mo ore no mono. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Dragon Ball Z: - Ýou want to fight Majin Buu? - Fight you?! No I wanna kill you!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Då får vi väl dra en Masaru. Ore no mono wa ore no mono to, kimi no mono mo ore no mono. Intressant.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Hmmmm, själviskt?;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Happosai från Ranma ½ - Neej!Min fina samling! *garv*jag älskar det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 "Skratta inte för mycket flickor, ni kan sätta i halsen" Cobra Rymdpiraten "JÄÄÄÄÄÄKLAAAAARRRR!" Badguy ifrån Cobra Rymdpiraten "BORA BORA!" 2x2 Shinobuden Sen har vi en hel del ifrån en av mina favoritserier ifrån barndomen, Cyborg 009 (svenska dubben ifrån Thomas Bolme): "Den är snabbare än ett lokomitiv! UPP I LUFTEN MAJOR! Här kommer en Dinonix!" "Jäklarns!" "Onej! Ett missil!" "Ta det lugnt, det fixar jag med mitt missil!" "Jag tar me" ("jag åker jag med" tror jag de menar iallafall) Mer finns på lager, gäller bara att rota lite i minnet, får väl återkomma ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Vash innan fighten me Dominic (inte ett direkt hämtat citat men nått i stil med) "D: Your not as good as they say... I could have killed you 3 times by now V: Really?.. During this conversation I've unbottoned your shirt" Samt I July(?) där han träffar flickan som är boss över kärnkraftverket och kommer gående me henne vid armen när han träffar Meryl och Milly "Meryl: Who is this? Vash: A total babe :D" (om nån har de exakta citaten så rätta gärna, I want to know... längesen jag såg serien) Pale Shade // Signing off Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Heh... glömde nästan Kyo.. "There are three resons why you can't defeat me... one: your attacks are to light two: there's nothing I can't cut And three: I'm more handsome than you are" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 från Starzinger ungefär så här Sluta upp med det där! Vad då? Ja, du ska alltid vara så jävla smart :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Nån mongo bifigur i Puni Puni Poemy: "Roll! Roll! Roll!" och "Chinese cannon"[/code] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 "ほおおおおおおおらあああああ ポクテ!" - Hale, (Jungle wa itsumo) Hale nochi Guu Deluxe (Ungefär "Kolla en/Öh, Pokute!" fast uttalat väldigt aggresivt). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 tycker detta är väldigt fint Från Onegia teacher, Herikawa har precis "comfest" hennes kärlek till kei-kun och han avstår detta, med andra ord hon blir typ dumpad. hon går till verkstaden som hennes lärare jobbar på ett flygplan ( Jinriki plan, slags plan som flyger med hjälp av människo kraft, alltså inga motorer ) hon berättar att hon har blivit dumpad. Herikawa: I give up... ..... Sensie: Jinriki planes don't always fly. herikawa: huh ? Sensie: If it flies, I get the greatest feeling. But making it is also fun. Is not about the result, The process is also importen, that whats i think.. How about you, Herikawa ? was it fun ? Herikawa: Yes. My heart beat really fast at times Sensie: Isee... Om man har sett serien förstår man, Djupa tankar i det där faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 ...Herikawa har precis "comfest" hennes kärlek till kei-kun... Jag tror att confess är ordet du letar efter. Inte påpekat för att vara dryg eller nåt, just saying... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 "As long as one person still lives...it shall be proof eternal that mankind ever existed" ~Yui Ikari and Prof. Fuyutsuki Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 ...Herikawa har precis "comfest" hennes kärlek till kei-kun... Jag tror att confess är ordet du letar efter. Inte påpekat för att vara dryg eller nåt, just saying... Jag tackar för din petighet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 "Chii!" XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg