Hampe Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Timmarna börjar närma sig 12-slaget, men jag kommer kanske inte ha tillgång till dator då så jag önskar alla medlemmar ett Gott Nytt År! (Sedan kan jag väl också önska alla ett gott nytt spelår, vilket 2006 troligen komemr vara, ett underbart sådant hoppas jag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Gott nytt år! Allihoppa! (får nog säga detta nu då ingen kommer/borde sitta vid en dator 00:00) Får hoppas på att år 2006 blir ett riktigt härligt anime-år! Nyårslöften kan alla disskutera i lekparken då det redan finns en tråd om det där. (annars självklart lämpligt i denna tråd, men...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Gott nytt allesammans! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Gott nytt år! Och god fortsättning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Gott Nytt År / Spelår! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 God fortsättning på det nya året! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Gott Nytt År! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 var hälsad jordb.... menar gott nytt år allesammans :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Gott nytt och god fortsättning =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Gott nytt anime-år, och hoppas på en mycket trevlig fortsättning på det nya anime-året..:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Gott nytt år, 2006! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Gott nytt år! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 God fortsättning allihopa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Gott nytt år och god fortsättning! (och gott nytt next-gen-gaming år ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg