Paddan Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 SKYE, EN KARAKTÄR FRÅN VOID BURAKE, XD JA DET ÄR BURAKE hehe http://img521.imageshack.us/img521/8141/burake9mq.jpg TYRAEL FANART http://img521.imageshack.us/my.php?image=tyrael3lf.jpg ZAFFEUS http://img297.imageshack.us/img297/4746/scan105225yy.jpg PREVIEW FRÅN EN SERIE JAG GÖR TILL VOID Inte färdig än! http://img509.imageshack.us/my.php?image=aixa26km.jpg GODNATT, PUSS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 skönt som fan. :) gillar serien mkt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Väldigt bra gjort. Vissa småmissar och tabbar här och var som pistolerna på första bilden, de såg lite udda ut. Som sagt, bra jobbat. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 *vaknade precis* HUh va VA? Pistolerna? UDDA? Orka tänka........... Men tack för era kommentarer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 De är missformade? Även med den vinkeln så är det inte rätt. Linjerna böjer av och så vidare. Visst finns det pistoler som har lite underlig design o.s.v. men i detta fall ser det mer 'felritat' ut än rätt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Vet att de är missformade, tack för din kommentar, och varför ÄNDRADE du ditt namn till Denny XD, InAction var bättre tycker jag =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Nja, vill att folk ska känna till mig efter mitt riktiga namn inte ett nickname. Av någon anledning så tål jag inte de nicknames som jag väljer heller. :/ Varsågod för kommentaren förresten. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Jättesnyggt helt enkelt.. X> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 BUAH, FANART XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 Snygg fan asso! Men.. gilar dock inte män med nakna överkroppar:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 skitsnygg vinkel! :) (snygg bild också i övrigt, tycker dock inte om att höger axel sitter ihop med bröstet, blir att se ut som nån konstig tröja?). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Skitsnygg bild...! O_O Gillar speciellt håret . XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 SERIERNA ÄR FÄRDIGA........................ FÖR 4 DAGAR SEN OBS: (ENORMA FILER) EN SAK TILL, OM DU INTE ORKAR LÄSA SKITEN, KOLLA PÅ BILDERNA OCH LETA EFTER ANATOMISKA FEL LOL XD Min kommentar: Zaffues ser bögigt UT! XD NUF SAID! LOL XD PLUSBILD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 sooooo gaaaaay.... soooooooooooooooooooooooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Go go Paddan. Det var inte en liten update det där. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 WOOOHAAAAA NAJS!!! det där måste vara typ 30 sidor eller något sånt, de är ju hur mycket som helst. Sen var det ju assnyggt målat också, särskillt stridssenerna. Det enda som jag inte gillar är väl det smudge:ade tycker att det skulla vara fartsträck etc. istället (men det är säkert bara jag som tycker detta) Hoppas få se fler serier av dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 O_O Skitsnyggt alltså!!! X3 Gillade verkligen delen då Skye skjuter lokföraren (om det nu heter så =P), de människornas ansiktsuttryck i bakgrunden är bara helt oslagbara... x''D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Jag älskar det. Och det vet du. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Haha, jäkligt bra Paddan! XD Snyggt jobbat, snygg strid mellan Coral och Burake, älskar även Corals ansiktsuttryck när Skye ber Burake att sluta berätta (då Coral ber Burake att fortsätta)! Love your art! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Vad mer kan man säga som inte sagts? Bra jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 bara en sak. "But the boss kicked me the next day because i fought two customers" two = 2. to = att ^^ :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orbius Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Coolt Paddan! Skitsnyggt, men du måste öva lite på att rita händer kanske? :D Ser ut som tumvantar hela bunten ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 "Pink.... eyes....." Snyggt, snyggt och åter snyggt!!! Love it <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 men du måste öva lite på att rita händer kanske? Kan rita händer, jag orkar inte rita händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flexbot Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 det där var ju najsigt:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg