zaffe Skrivet december 28, 2005 Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 Vetinte hur många som läser RP't i Lekparken, men jag blev iaf inspirerad att skissa min char Charles 'Eclipse' Vandom Postar den inte i galleriet, för den har jag bara till färdiga bilder nu för tiden! Säg gärna vad ni tycker, men C&C vet jag inte om det är nödvändigt då det bara är en skiss jag lekt lite med >P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 28, 2005 Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 Mycket fin! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 tack >) tog och ändrade lite, till det bättre tycker jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 28, 2005 Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 Mjo aningen varmare :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 28, 2005 Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 Över pump! sånna här bilder gillar jag :D!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 28, 2005 Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 Jättesnygg bild. Gillar stilen du använt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Tackar! Har ni egna illustrationer från RP't får ni gärna posta dem här om ni vill, lägger upp dem som länkar på förstasidan oxå isf! om ni nu inte vill göra egna trådar förståss >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg