svempa Skrivet februari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Tack för alla kommentarer! Rama din version var snyggare T_T Aja uppe med nya bilder och en serie... framsida... jaja... Checka front sida page? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Coolt! Pumpad design på texten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Pumpad? = Bra eller? Aja, kul att någon gillar det :) första sidan kommer upp idag, om någon kan hjälpa mig med hur man lägger raster i datorn, snälla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Pumpad = Coolt typ :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Ukaj :) Bump! första sidan uppe! Check da front page! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Kyoooo roxor ownage där, fan vad du blivit duktigad o-^O^-o mycket skön stil, och nu en serie. w00t :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 jag ser 2 fel . 1 trädet skytte tavlan står på har ingen kontur på vänster sida och så skulle det vara snyggare med raster som skugga men den verkar vara jätte bra....fortsätt i den stilen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Fan va snyggt! sånt här gillar jag! :D Ser bara att handen ser lite konstig ut. Kul att du gör en serie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 hur mnar du att handen ner konstigt ut? Tack för alla svar btw :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Den ser anatomiskt konstig ut.. tror det är för att du inte lagt in några underarms muskler i armen ^^ eller så äre bara nått skummt med själva handen.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Svårt att förklara för ja vet inte vad alla muskler o sånt heter i handen.. hhehe meen handen ser lite skumm ut iallafall ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Tycker det ser konstigt ut att skuggorna går åt olika håll i varje ruta, vet att det är på grund av vinklarna men det känns bara konstigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 indeed, finns en regel som heter "180graders regeln" inom filmning, tror den gäller inom serier också Look it up. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Bra jobbat hittils. Det som jag kan anmärka har redans sagts så jag säger bara. Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Kul med kommentarer ^^ Kollade upp detdära med 180 graders regeln, tack Zaffe :) Har redan gjort klart andra sidan i skrivande stund, bara raster kvar så den lär komma upp idag/imorgon, så ni får nog se en sida till där 180 graders regeln bryts Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 8, 2006 Anmäl Share Skrivet april 8, 2006 När får vi se nästa sida? : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2006 lär inte bli någon... orkar inte scanna eller rita... kommer på för mycket idéer. storyn tråkar ut mig eftersom att jag får en ny serie-idé nästan varje dag (eller iallafall ganska ofta ;)) if youll excuse me... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 8, 2006 Anmäl Share Skrivet april 8, 2006 Heh samma som mig då! : D Jag kommer med på en nya serie ideer typ hela tiden. Slutade med på min förra serie Flying Shuriken efter sida 5. ^^, Håller på med en ny serie nu iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 ehhe okej! då får man väl hoppas att den nya serien går bättre än Flying Shuriken och Ryu då :) Förresten, ni som köper Shonen Jump, checka sidan 70 i senaste tidningen! Min bild kom med :D Det är den utklippta killen som lutar sig mot de andra teckninganra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Jävligt mysig stil, föll mig helt i smaken, hoppas att få serien sen, verkar ju som den kommer bli för jag gillade verkligen din karaktärsdesign Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg