tobiasu-sama Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 när jag hörde första öppningslåten av bleach fastnade jag direkt för den låten :P har fått tag i album från dom,här är en lista på dom bästa orange range låtarna: -viva rock -asterisk(bleach) -kirikirimai -ishin denshin -beat ball -matsuri danshaku -hana -witer winner -locolotion -natural pop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 Flyttar tråden till musikavdelningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 Orange Range är riktigt bra....ibland. Jag har lyssnat igenom album MusiQ & Natural av dom, och mitt helhets-intryck är att det är ett bra band, men det finns bättre som t.ex AKFG, troligen dock ett band som jag kommer att följa! En annan kul grej som ni som har hört låten " City Boy" säkert har märkt. Det låter som om dom sjunger " Shitty Boy" XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobiasu-sama Skrivet december 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 jo ja har hört den också och det stämmer,det låter faktiskt som om dom säger shitty boy haha XD å tack för tipset på det andra bandet ska kolla upp dom senare... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 28, 2005 Anmäl Share Skrivet december 28, 2005 å tack för tipset på det andra bandet ska kolla upp dom senare... Gör Det! De håller på att bli riktigt stora där borta i Japan nu! Om du inte har hört Asian Kung-Fu Generation ( AKFG) så är det dags att göra det snart XD Min avatar föreställer dom också! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobiasu-sama Skrivet april 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 ja har lyssnat på en del låtar av AKFG nu å dom e bra men min favorit e fortfarende Orange Range. kollade på en del musikvideor me akfg å sångaren e lite töntig enligt mej faktiskt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Ruskigt skönt band. Det flesta låtar jag lyssnat på från dom är sköna. Ika SUMMER går just nu för fullt ur mina högtalare. Kan passa på att ställa två frågor här då jag kanske inte kan hitta all info själv. Hur länge har dom funnits och hur många album har dom släppt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Ruskigt skönt band. Det flesta låtar jag lyssnat på från dom är sköna.Ika SUMMER går just nu för fullt ur mina högtalare. Kan passa på att ställa två frågor här då jag kanske inte kan hitta all info själv. Hur länge har dom funnits och hur många album har dom släppt? Wikipedia, one site that knows it all! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Ruskigt skönt band. Det flesta låtar jag lyssnat på från dom är sköna.Ika SUMMER går just nu för fullt ur mina högtalare. Kan passa på att ställa två frågor här då jag kanske inte kan hitta all info själv. Hur länge har dom funnits och hur många album har dom släppt? Wikipedia, one site that knows it all! Hehe, hittade det själv innan också men tack ändå. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Orange Range är riktiga copycats. Det mesta de gör har beats och melodier som är snodda från andra artister, mest äldre verk. Men såklart är det ju ingen som vågar säga något de alla deras skrikande fangirls är en farlig folkmassa -.-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Orange Range är riktiga copycats. Det mesta de gör har beats och melodier som är snodda från andra artister, mest äldre verk. Men såklart är det ju ingen som vågar säga något de alla deras skrikande fangirls är en farlig folkmassa -.-' Vilka snor inte idéer osv från andra nu förtiden? All får vi inspiration från någon/något och kan kanske bygga vidare på det för att göra det bättre och om det är nu så som du säger att dom har massa fangirls så skulle jag känna mig jävligt lyckad med det jag gjort ändå. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg