Arla-kanninen Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Tänkte att jag också kunde måla en liten julhälsning så det gjorde jag, mest för att testa mina nya raster som jag fick i julklapp men också för all den hjälp jag fått med konstruktiv kritik medmera. Jaja här är den i alla fall: God jul alla på anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 nice, men om det var någon form av skämt med rubriken så fattade jag det inte.. Jul ---> högtiden. ex. god jul. Hjul --> runda saken man har på cycklar.. bara en notis. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Söt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Tackar! SepeuLLe: Klart jag vet!! :P Men det är typ bara min dåliga 3-åringshumor (Ignorera den XD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 Söta djur + Våld = Instant FUN! Räcker för mig! Fin bild Arla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 kul bild! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 Haha tack alla! :D Det kommer kanske fler bilder med min lilla kanin om jag får någon inspiration. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 hehe, snygg. "Vad var det nu jag höll på med?" Ungefär det verkar den tänka på tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 "Varning blod" du har juh blod på din avatar :P tycker du kan sudda ut sträcken under öronen som skiljer dom från huvuder om du förstår vilka jag menar. nu ser det ut som öronen sitter fast i nacken på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 30, 2005 Rama: Tack, joo de va lite meningen kul att du såg det :D Isos: Haha jag vet men de syns ju inte så mycket. ;) Om öronen, hmm kanske det, men jag ville liksom få öronfästet att se långt bak ut plus att han tittar lite uppåt också. Tack för kritiken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Söta djur + Våld = Instant FUN! Räcker för mig! Fin bild Arla. kolla in på http://www.happytreefriends.com sen ta watch episodes ^^ aja, nice bild ja gillar den stilen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Tackar, tackar Thosen! tror jag redan sett alla happy tree friends redan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 de finns den som heter nånting om Zoo i 2 delar se båda dom 1 sedan 2 den ä så himla nice :P .. sen skrev ja de till mustela ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg