tetsuo-shima Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Hej igen det var nu lite länge sen jag gjorde en tråd, så här kommer en (!) 1:Vilken är din favorit karaktär (?) 2:Vilken är bäst, Animen eller Mangan (?) 3:Vet nån nåt om det nya trigun spelet (?) (som inte har kommit ut en) Ja det var väl allt (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 1 får la säga vash och katten.. 2 har ej läst mangan 3 vet ej..är inte så insatt i spel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 1. Vash :D 2.vet ej 3. http://www.animenewsnetwork.com/article.php?id=1883 hittade inte så mycket info om det :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 1. Sagara Sosuke Han är väl inte med i Trigun? Legato är en häftig karaktär enligt mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 1. Sagara Sosuke Han är väl inte med i Trigun? oj trodde det var på alla serier :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 1. Sagara Sosuke Han är väl inte med i Trigun? oj trodde det var på alla serier :D Ja, man skulle nästan kunna tro det pga alla dessa trådar som liknar varandra :S Legato är häftig btw B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 1. Vash 2. Håller på och läsa mangan, har inte sett animen, så jag får säga mangan :) 3. Vet ej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Vash is teh pwn, men Legatos röstskådespelare har så jävla cool röst! Fråga två kan jag omöjligt svara eftersom jag bara kollat på animen! : ) Samma med fråga tre: Vet inget om spelet : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 1: Legato är riktigt grym. 2: Har bara sett animen så det blir väl den. 3: Jag vet ingenting om det nya spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 1. Vash 2. har bara sett amimen 3. vet ej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 1: Vash 2: Svårt att säga, animen tror jag 3: Vet ej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 1. Nicholas Wolfwood 2. Inte läst mangan än! 3. I'm clueless... Men jag ser fram emot det nya Gungrave spelet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 1. Legato, Vash 2. Bra på olika sätt nästan omöjligt för mig att säga vilken jag skulle välja. 3. Ja du, det jag har hört är att titeln på spelet kommer att vara "The Planet Gun Smoke - TRIGUN" Fast det är bara sånt jag hört fast det kanske mycket väl kan stämma. Mer vet jag inte :P Men det ska viss finnas någon sorts video att få tag på med lite förhandstittar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KinoZ Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 1. Vash och Knives plus katten ^.^ 2. Har inte läst mangan så det får bli Animen 3. Nej, vet inget Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 1. Vash och mjaa-katten :D 2. har ej läst mangan 3. orka spel :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grimmer Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 1. Hm, får nog säga Legato, även om han kan vara lite för otrevlig för min smak då och då (tvingar folk att slita ut sina hjärtan; tvingar in 40 personer i en liten skåpbil, såna saker). Men han blir häftigare senare i mangan ^^ Blåsinstrumentfantasten Midvalley (diggar hans katakana'siering: Middobarei ze Hoonfuriiku) är också en favorit. 2. Mangan och animen skiljer sig rejält åt, så mycket att det nästan är två olika verk. Hur som helst så föredrar jag mangan, då den går djupare i storyn än animen. Fast animen är bättre för komedi-delen. 3. Sorry, har bara läst det som står att finna på ANN. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mictian Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 1. Tycker Wolfwood & Legato är klart grymmast 2. Har ej läst 3. Har ej hört nått om Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 1: Katten 2: Animen 3: Vet ej... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Jag ska ju säga så att jag har sett trilern till "Gunsmoke-Trigun" och det ser ut som Gungrave (men det var väl inte så nytt (?) ), fast jag gillar stilen bättre i detta spel , och det ska (antagligen) komma ut till hösten i år och det är sega som gör spelet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nelle_X Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 1. Vash och Knives plus katten ^.^ Håller grymt med (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 hej hej jag har en liten fråga angående Trigun.... (?) jag har sett hela animen läst mangan men kan inte få nog av det.... (!) vet någon om det finns några filmer eller något sådant (?) :D Trigun Äger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 23, 2004 några filmer om trigun säger dom att det ska komma men inte än. Har du läst trigun maximum mangan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 23, 2004 Favoriter: 1: Vash(love and peace),knives(mohaha han är så ond, men cool),katten(en liten bonus) m.m 2:Animen för humorn, Mangan för handlingen (!) 3:försöker hitta mer om spelet. Har nu hittat att spelet är ungefär 80% klart eller mer nu (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Willhelm Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 1. Legato Bluesummers( bara för att han är så ond) 2. Finns det en manga också, måste införskaffas snarast. 3. Spel??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Empfmil Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 1. Katten äger :D 2. En manga?? Måste jag läsa! 3. Ett spel?!?! Måste jag spela!!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg