PsychoCaptain Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Och tack till alla som röstade på mig som Årets Julavatar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Haha, fan va bra ^^ "There can be only one" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 word, underbar PC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 solklar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Haha, sad but true! God jul på dig med! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Nooooo, nu kommer jag inte kunna få mitt Xbox 360 :( Äh, det var värt det för att få se den här bilden ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Hahahahahaha, det är så sant. XD Vet inte dock vad jag får för julklappar av den rätta tomten? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 hoppas PC kommer till mig´! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Daisuki ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 God jul på dig med PsychoCaptain. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Äg... (Inte ägg =P) Så cool. God Jul PC ;] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sizurena Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Klockren! :D God Jul!^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Hehe, den var riktigt söt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Hehe, den var riktigt söt. Söt? mera brutal skulle jag säga :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Hehe, den var riktigt söt. Söt? mera brutal skulle jag säga :P Ja, söt alltsså, inte söt som en valp, utan mer söt som en.. Mordlysten tomte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Hehe, den var riktigt söt. Söt? mera brutal skulle jag säga :P Ja, söt alltsså, inte söt som en valp, utan mer söt som en.. Mordlysten tomte. okej då, han är väl söt för att vara en brutal mördar psycho-tomte då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Haha.. Snyggt Captain! God jul, gott nytt år och grattis till segern! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg