zjgameru Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Ibland kan jag nå upp till den stora toppen av tristess att jag bara måste skrapa ihop något ordentligt korkat. Gick igenom nästan hela familjedatorns musikarkiv, lyssnade på flera låtar och letade efter snuttar av texten man skulle kunna göra en liten illustration av. Fick bli åtta låtar, och de flesta av dessa mycket snabbkladdade bilder innehåller en fruktansvärt låg humor. =P Men skitsamma. Jag hade åtminstonde något att göra. http://www.zjgameru.net/kladd/musik.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 innehåller en fruktansvärt låg humor. DE ÄR SKÖNA ÄNDÅ! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Riktigt sköna bilder. Fick mig att skratta till och vakna så här på nattkvisten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet december 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Man tackar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Haha riktigt skön serie idé ^^ känns lite som en bilds skämten i larsson lidningarna men orginellt :) mycket bra. MVG för det :) det enda jag kan tänka ändra på är att texta lite snyggare i pratbubblorna ^^ hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 klockrena ska du göra flera baserade på andra sånger? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet december 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Skulle jag nog kunna göra, och kanske lägga ned lite mer arbete också. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 22, 2005 Anmäl Share Skrivet december 22, 2005 Sledgehammer ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg