nisslas Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Hej! Jag är rätt så ny i anime-området, och helt ny här på forumet. Jag har hunnit se några serier som jag tyckte var riktigt bra och undrar om ni har några rekommendationer om liknande? jag har sett naruto, love hina och ichigo 100% tack på förhand =) edit. ni kanske vet någon bra torrent-sida för anime med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 För det första, det finns redan en sådan här tråd http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2746 Denna kommer antaligen att låsas inom kort. För det andra: ni kanske vet någon bra torrent-sida för anime med? Läs forums reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 för det första, förbjudet att prata om nerladdning här För det andra, se denna tråd : Ge mig tips om anime att se! så hittar du förhoppningsvis något =) ETA: Två nördar, en tanke! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Snyggt dancing ;) vi ladde up varsit svar precis samma sekund :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg