Reynolds Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 jag har gannska nyligen börjat leka med illustrator och så kallat Vector art =) grymt kul och ser skit snyggt ut imo. om man är bra på det. Aja här är en av mina första bilder: (det är Kaname Chidori från Full metal panic!) http://i17.photobucket.com/albums/b60/b ... eFinal.jpg Det är gannska stor så jag länkar den =) N'joy ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Jättesnygg (om du inte har tagit livetrace ;))! Har själv hållt på lite med vektorgrafik fast inget att visa direkt. Inga fler bilder med Chidori? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reynolds Skrivet december 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 livetrace =S? menar du typ nått photoshop filter eller vadå ^^? Kan säga på engång att jag inte har på fri hand ritat henne, utan använnt en bild i bakgrunden och sedan "ritat av" den eller vad man ska säga =) men jag har suttit och ritat alla strek osv. förhand (i illustrator) och förutom pen verktyget inte annvänt nått annat =) Och tack =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Ok, fast fins ju inte så mkt att kommentera då:/ fast annars var den snygg :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reynolds Skrivet december 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 tack ~~ snart så kommer jag förhoppningsvis kunna rita utan hjälp ^^ dessa bilder är mest för träning =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Live trace är en funktion i den nyaste version av Illustrator (cs2) som automatiskt gör vektorgrafik av en bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reynolds Skrivet december 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 å fan ~~ nej något sånt skulle jag inte annvända =S plus att det är cs1 som jag annvänder nu =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Mycket trevlig bild. Fast du borde ta bort den svarta linjen vid hakan, den förstör resten av bilden. Eftersom skuggan under hakan använder ett så stort område behöcer du inte den svarta linjen. Man ser konturen ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reynolds Skrivet december 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 hmm ja det kannske du har rätt i =) tack för tipset ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg