SkuttyWan Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Någon där ute som spelar detta underbara bemani-spel? Själv blev jag nyligen frälst med ett ex av Pop'n Music 8 och en Pop'n-kontroll, och har inte riktigt kunnat slita mig från TVn och PS2an sen dess. För er som inte vet vad Pop'n Music är så ska jag försöka förklara, uhm. Det är ett musikspel som du spelar genom att slå på nio färgglada bollar i takt till musik på en sånhär kontroll: Det är rätt likt Dance Dance Revolution i spelsättet skulle man väl kunna säga, (vad DDR är förutsätter jag att de flesta vet), med undantaget att det är DU som gör musiken, du stampar inte bara i takt till den. Ser ut såhär när man spelar: Ähm, ja, i aaalla fall... Någon som spelar? ^___^ ...om någon blev intresserad av Pop'n efter min kassa beskrivning så hänvisar jag till: http://www.bemani.se/forum/viewtopic.php?t=84 XD XD *smygreklam* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Jao, lirat sen åttan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Yay, Buffi! :D <3 Ingen annan som spelar? ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Jag har hört talas om det, men inte testat så. Men jar har inte ens stårr på en dansmatta så ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg