zjgameru Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Tänkte lägga upp lite serier och bilder som jag har gjort genom det här året. Finns säkert massor som jag har glömt, men det mesta är ändå ren skit ändå. =P Enjoy eller nått. Animering :: Du behöver en kram! Simpel animering där alla rutorna gjordes med MSPaint. Det blev totalt 113 stycken. Resultatet blev anskrämligt, jag blev extremt lat när jag skulle animera fram texten "hug"... XD' Avatars :: Land of the dead! När jag fick reda på att Romero höll på med ännu en zombie-rulle så blev jag illa tvungen att göra nått sånt här. :: MSN: Kill me! Minns jag rätt så gjorde jag denna under midsommaren. Och efter det kom en rad olika MSN avatars. :: MSN: Hamburgare! Mm, hamburgare är gott. :: MSN: Ne? Gulligull igen. :: MSN: Blubb! Chi drunknar i... en tank full med vatten? Bilder Så många att jag fan inte orkar göra beskrivningar... :: Hund :: Vänner för livet :: American idiot :: Eldflugor eller nått :: Dö med ett leende :: Love ya all! :: Bioreklam :: Dela på onigirin :: Dela på coca-colan :: Tyna bort :: En gnutta hopp :: Har den äran! :: All alone on X-mas :: Dela på värmen :: Sött par :: Första kyssen :: Jag vill bara att smärtan ska ta slut :: Dansa! :: Tentakeldemon på finska :: Ingen utväg! Serier :: Dabup Radio :: Flick-lockaren :: Djupa tankar :: Halloween #1 :: Halloween #2 :: Halloween #3 :: Steg in i vuxenlivet :: Rulldojjan :: Svårflörtad :: Förstört moment :: Psykoterapi - Akakabuto Nu orkar jag nog inte gräva mer i arkivet. Håll detta till godo, hope ya like it. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 K-K-K-AAAA-TTT-T-T-T-T-T-EEE-RR ÖVERALLT! OCH HUNDAR O_O Tyckte om din serier =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Skön och grov humor på dina serier, började skratta rätt mycket åt "rulldojjan" :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Härlig stil, dock så är jag inte överförtjust i serier om bara djur. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Pumpat cool stil! roliga serier med, skulle va kul att ha med dig i space party :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Härlig stil, dock så är jag inte överförtjust i serier om bara djur. :) Det han sa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet december 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2005 Härlig stil, dock så är jag inte överförtjust i serier om bara djur. :) Tecknar dessvärre bara serier med missbildade djur och skumma skämt. Pumpat cool stil! roliga serier med, skulle va kul att ha med dig i space party Kan nog gärna vara med, om jag visste vad det handlade om. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 19, 2005 Anmäl Share Skrivet december 19, 2005 Jo, men ja tror inte dom släpper in fler men du kan ju läsa i forumet så fattar du vad det är iallafall:) Kort förklaring, en serie som alla fortsätter på som handlar om et party så ska man rita en char och vad han gör där osv.. det är ganska kul!" :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg