karolina- Skrivet december 19, 2005 Anmäl Share Skrivet december 19, 2005 Ehrm.. ville bara påpeka för alla att jag inte menade en ny får, som i forehead xP Han är ju bäst redan, men nytt hår istället då kanske? xD får<3 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karolina- Skrivet december 19, 2005 Anmäl Share Skrivet december 19, 2005 ............Nu menade jag ju inte heller att får skulle ha nytt hår........ (får: hrrrr... kom inte med fler fel nu xP) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 http://www.geocities.com/amfest/meriiKurisumasu.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 karolina-: <3 <3 <3 Och, ja, god jul alla! o/ Jag, som många andra i tråden, har inte fått någon direkt julstämning än. Skyller allt på snön som aldrig vill komma för att stanna. :/ Sen känns julen inte lika mysig längre, när affärerna börjar julskylta i slutet av oktober(! var en butik i Lund som började redan då). Känns bara så fel och överreklamerat. :/ Nä, jag saknar jularna när man var liten, med snö och hela dryga släkten och julklappar och gröt och stor gran och den där pirrande förväntansfulla känslan i magen. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 GOD JUL ALLA PÅ ANIME.SE NU PÅ JULAFTON :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Önskar en God Jul! till er alla! Bara om några timmar så börjar eländet med julmaten som ska lagas och sedan ätas upp, paketen som ska rivas upp när dem paketerats så fint, slöseri... Träffa varenda liten släkting stor som liten, nej fy varför kan man inte bara få julklappar för olika summor utan att behöva göra någonting speciellt.... Ho ho! Nej men, nu ska vi alla ha en trevlig dag på julafton, ska nog ta och se Tokyo godfathers nu då den passar utmärkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 God Jul allihop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 God Jul alla Anime.se invånare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 God Jul! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 God jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sizurena Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Yay, Julafton! :P GOD JUL! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 god jul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 go jul allihopa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dapus Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 god jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 god jul allihop^^ hoppas ni får en trevlig jul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 GOD JUL allihopa! För nu är det bannemig julafton! Och bara 40 minuter till Kalle anka börjar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 GOD JUL! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Merii kurisumasu! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 God jul! Jag fick en 20GBs MP3 spelare och en liten minigolfbana i trä, Fire Emblem: The Sacred Stones och mer ztuff X) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Jag fick en 20GBs MP3 spelare HAHA, XD jag fick 128 mb , mp3 spelare XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 fick SC3... prismamarkers och starsky and hutch dvd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 själv fick jag lite pengar och har tänkt att beställa en ipod.. Nån som vet hur man gör för att beställa från Amerikanska Apple store? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Varför vill du beställa ifrån den amerikanska..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 På amerikanska apple store så tar dom 299 dollar för den, vilket blir ca 2300kr, något billigare än hos svenska applestore, som tar 3195kr. Och det finner jag lite konstigt. Hade en tanke på att det kanske är exlusive moms på det amerikanska priset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 fick SC3... Halelulja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg