Skatan Milla Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 Har inte döpt henne, hon bara trillade ut på pappret när jag TVINGADE mig själv till att rita. Kände att jag inte hade ritat på för länge nu och det är inte bra. aja här har ni resultatet. Ny i stan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 Snygg, coola kläder och svärd.. När ska du börja inka :)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 Snygg, coola kläder och svärd.. När ska du börja inka :)? Till att börja med så måste jag skaffa något att inka med, och jag är luspank fram till februari :| MEN, i Februari så händer det förhoppningsvis saker på tecknarfronten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Älskar dina ansikten, de är så mjuka på något sätt,svårt att förklara :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Ett tips, oftast står man axelbrett. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg