Abo Skrivet december 16, 2005 Anmäl Share Skrivet december 16, 2005 Jag söker medlemmar till min nyskapade CS klan, den heter Ohtacaro. För att gå med i klanen måste du ha CS och du måste kunna spela det över internet. Du behöver inte alls vara speciellt bra i cs för att gå med men det behövs att du är aktiv och tränar och spelar ofta. Om du vill gå med i klanen så får du skriva ett meddelande till mig. Vi är två personer i klanen hitills. Besök gärna våran tillfälliga hemsida www.ohtacaro.tk Det finns ingen speciell info där, men kanske något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 Inte för att vara elak eller så, men det är nog lättare att hitta medlemar till din Klan på en public server. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Eller #try.se på QuakeNet servern. I R C ! ! ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 hmmm för att jag kanske ska gå med möste ni spöa mig :S kanske låter kaksigt elller så men sån är jag... alltså ni 2 mot mig ;) så jag för se vad ni går för... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg