Davidlolbarn Skrivet december 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Jo ok, kan hållamed om att det ser ut´som han rammlar! ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Du är en hejjare på att teckna miljöer, ser fram emot sidan 5 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Skitbra sida, men fortfarande layoutproblem. funkade fint tills jag kom till rutan "haha, klart jag kommer träffa alla i mitten". Där bryts "mönstret" om man säger så, jag blir osäker på vart jag ska ta vägen, till rutan under, eller den till vänster. Visserligen tänker man inte alls länge på det, men det lilla avbrottet gör att läsrytmen förstörs och man tappar sammanhanget. Annars är det skitbra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Skitbra sida, men fortfarande layoutproblem. funkade fint tills jag kom till rutan "haha, klart jag kommer träffa alla i mitten". Där bryts "mönstret" om man säger så, jag blir osäker på vart jag ska ta vägen, till rutan under, eller den till vänster. Visserligen tänker man inte alls länge på det, men det lilla avbrottet gör att läsrytmen förstörs och man tappar sammanhanget. Annars är det skitbra. Jo, men du ska läsa den under för så läser man ju en manga asså där tycker jag iallafall inte jag har gjort fel:P men ja vet inte. men du ska iallafall till den lilla rutan under. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet januari 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Iam sorry.. :P Men ja blir bored av denna storyn och ja kommer inte fortsätta på denna serien om jag inte kommer på nått.. Men jag kommer troligtvis med nått nytt projekt nångång. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Iam sorry.. Men ja blir bored av denna storyn och ja kommer inte fortsätta på denna serien om jag inte kommer på nått.. Men jag kommer troligtvis med nått nytt projekt nångång. =) BUHU X( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 näsblod???... joo... ... ...skojja :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 Asså,.. =P Har nånn nått förslag hur man hadde kunnat ändra serien lite? typ så att dom inte behöver vara ninjor.. Uppskattar gärma om nån kunnde komma med några bra förslag lr nått ^^, för ja vill fortsätta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 typ hitta på nytt konsept o börja om annars? du har ju bara gjort 4sidor ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 RIDDARE! MED LANSAR OCH SKIT seriöst, riddare skulle t ninjor vilken dag som helt, och det skulle bädda för några rejält dynamiska luftfighter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 Riddare är jobbigare att rita. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 Jo ja har med tänkt på riddare o sånt :P Men ja gör la som du säjer Zaffe.. Jag gör en ny! > ) Mihihi Ska sitta hemma o "puttra" på en story nu :P Men isånna fall kommer det nog vara fantasy manga med alver o orcer(kanske) sånt och så har jag med ugglorna i den nya ^^, Har redan en huvud karaktär med fast det är en tjej=P Någon som har nått emot att ha en tjej som huvud karaktär? xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 inte mej emot :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Skriv manus innan du börjar teckna, alltid bra att ha dialogen utskriven innan man börjar, så att man inte tappar bort sig helt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Jao det tänker jag göra ^^' Gör alltid misstaget att jag inte gör det.. hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg