GinGirl Skrivet december 19, 2005 Anmäl Share Skrivet december 19, 2005 Oooh, jag fullkomligt älskar det redan! :] Längtar efter mer. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2005 Kommer mer snart har skissat halva sida 2 tror den kommer upp i övermon lr om ja jobbar imon:D! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Dundersnyggt. Fortsätt med de bra arbetet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Wee, coolt. :P Måste säga att det ser väldigt bra ut, jag gillar stilen. En sak om Bisons högra vinge, borde den itne se ut som hans vänstra, det vore ju ganska logiskt om han lägger lika mycket tryck på dem för att "lyfta" sig i luften. Om han inte bara tar i med den ena för att räta upp, han flyger ju lite snett, ser ut som om han just kom susande runt klippan i bakgrunden. Sen så borde det vara tyngre skuggar på både bison och Gadwin, om man kollar på trädet uppe i hörnet så är ju det ganska mörkt i dess skugga, medan Bison knappt, om alls, skuggad. I vilket fall som helst så är det en cool stil Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 A ja vet att Bisons högra vinge e lite konstig, men det var för en sak som ja inte orkar förklara här i forumet :P men trädet där uppe asså det är ganska långt ifrån dem o licksom de ska vara typ så för om något e nära solen o de e långt borta så blir det så, tycker iallafall inte att det är nått fel på trädet.. Men tack för kommentaren =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Big uppdate! lr kanske inte aja: sida2, och en bild på en karaktär som heter Ine. Check Första sidan i tråden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Okej, riktigt snyggt tecknat. Undrar bara om man ska man läsa panelerna från höger till vänster som i en japansk serie? Ine-chan var bra gjord med. Detta ser ut att bli en serie att räkna med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Japp läs från höger till vänster som på japanska mangor. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Uppdaterad! Ine chan, ska bada(Näsblod!!!!!!!!!!!) Ine-Chan, ska bada! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Jag får näsblod NÄR jag ser henne NAKEN! NUDE SHOT!!!!! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marksman Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 NUDE SHOT, YAY YAY!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Ser så lovande ut alltihop. Men jag tycker layouten på sida 2 är lite förvirrande, jag vet inte riktigt hur jag ska läsa på vissa ställen. Försök att inte experimentera så mycket med just sidlayouten, det ska vara lätt och smidigt att läsa en serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Okey, de e många som har klagat på det.. ^^, får la göra bättre på följande sidor! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Uppdaterad! Mer näsblod: Ine mer näsblod Det har visst kommit mkt bilder med ine nu, heh hon har inte ens kommit med i serien, aja spela roll,.. Tror att nässta sida kommer imon! Den hadde kunnat komma tidigare men ja har typ problem lite med en ruta på den :/.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Uppdaterad! Sida 3 (Rutlinjerna blev lite hackiga kanske ^^) Yaha, kunnde ha blitt klar förlänge säm men har inte varit så sugen på att rita o så men nu e jag det! För: Jag blir alltid sugen när ja har sätt nåra anime hehe, anars har man ingen inspiration.. o nu har ja typ 50 episoder att se av naruto! ehhehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Serien ser trevlig ut. Du har en stil som är slarvig men ändå tydlig, det gillar jag. Fortsätt med det fina arbetet, själv är jag för lat för att fixa till en ordentlig serie. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Jo, ja hadde igentligen inte heller orkat, men tycker det är kul när man får berömm då vill man fortsätta ^^,) Fast ja e lite dålig på att hålla mig till karaktärerna(trorjag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Riktigt härliga sidor, hoppas du fortsätter nu när det har börjat så bra ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Väldigt fin sida.. ^^ Jag måste säga att det är riktigt ögongodis! XD Keep up the good work. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Jo des ska jag,=) ska jobba lite mer nu också! för nu har ja ju jul lov med! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Sheeeet va snyggt...... vill riva sönder för att jag är avundsjuk..... Nej men de e ju assnyggt skulle också vilja kunna göra sånna lanskap och rörelsefyllda bilder.... hoppas att den fortsätter. Förresten har du tänkt att göra en serie som du avslutar efter typ 15 sidor eller ska den vara lång (typ obestämt) ? Gambatte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Asså ja vet inte :D ja bara kör på asså ja är inte ricktigt klar med storyn än heller ^^, Men kanske 50 sidor lr någt ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Uppdaterat: Sida 4 + en karraktär som heter Rammare! Check första sidan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 på sida 4 så ser det ut som gadwin ramlar bakåt när han ska träffa plattorna. försök göra honom lite mer framåt lutad och lite fartstreck annars är den suverän....:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg