Mellow Skrivet december 16, 2005 Anmäl Share Skrivet december 16, 2005 Tja! Jag hittade en nyhet på en Counter-Strikesida där det står att en ny ungdomskanal kommer att ha premiär den 19 December på Canal-Digital och ComHem. Förutom saker från datorspel och TV-spelspelsvärlden kommer även animeserier att visas. Läs mer där -> http://www.fragbite.com/?newsID=9761 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet december 16, 2005 Anmäl Share Skrivet december 16, 2005 Det kommer bli skoj att se vad dom får ihop. Verkar riktigt bra iallafall! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 16, 2005 Anmäl Share Skrivet december 16, 2005 Kanalen heter för övrigt BitTv ;) Jag har canal digital så jag kommer förmodligen njuta av den ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 16, 2005 Anmäl Share Skrivet december 16, 2005 vilket passande namn... måste nog försöka få farsan att skaffa canal digital... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Hmm, Viasat? Någon chans? ... Antar inte det, och det skulle det inte förvåna mig heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dapus Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 nu har den haft premiär. Är den något att ha? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Jag kollade, men vad jag kunde se så var det fortfarande: premiär den 19 december blablabla, kan inte hitta någon tv-tablå för den heller för den delen. Jag vill ju veta vad dem ska visa för anime! >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Eftersom Canal+ redan har visat Hellsing och Kinos Resa så blir det gissningsvis de serierna som kommer visas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Jag bläddrade mellan kanaler när jag åt frukost, jag tog mig en tur till BigTV och då dem fortfarande inte börjat med normala sändningar så kollade jag på den en stund för att se förhandsvisningarna. Och vet ni vad? Orsaken till att jag skriver detta är att jag först hörde introt till Love Hina och en nanosekund efter det så såg man en massa klipp från serien varpå någon i bakgrunden snackade om att dem kommer visa anime. Efter detta är jag väldigt säker på att dem kommer visa bl.a just Love Hina, visst för att den inte hör till mina favoritserier men jag tänker ändå passa på att se den, man måste ju bredda sitt område ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 men det står ju fortfarande "kommer sanrt", jag tycker dom får hålla sig till sin utlovade tid... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 jo, det är ju dåligt. Gjorde en ny kanalsökning igår. Ska gå in i farsans hus och kolla om den kommit än. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evelyne Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Så den finns på comhem också.. någon som vet vilket kanal nummer den har där?Eller har den inte börjat sända ännu (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Love Hina med svensk dubb? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Efter detta är jag väldigt säker på att dem kommer visa bl.a just Love Hina, visst för att den inte hör till mina favoritserier men jag tänker ändå passa på att se den, man måste ju bredda sitt område ;) Nog för att jag inte kommer kunna se det, men jag hoppas att de inte använder samma textning som på kommande DVD:n. (För i åtminstone på DVD:n som följde med senaste numret av Manga Mania tyckte jag den var kass. De verkar ha utgått från engelskt tal i sin översättning) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Love Hina med svensk dubb? :D Usch nej XD Hoppas innerligt att dem inte dubbar, men jag tror inte det är så stor chans.. Men man vet aldrig :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Varför inte? Då har man ju två val - Antingen att se dubben på TV eller köpa DVD:erna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Men man vill ju helst slippa att köpa DVD:erna. Såvida man inte ha en jävla massa pengar och samlar, så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Varför inte? Då har man ju två val - Antingen att se dubben på TV eller köpa DVD:erna. Visserligen men nutida svensk dubb är inte alltid den bästa. Det finns undantag det tycker jag men det mesta av svensk dubbning jag hört brukar inte låta vidare fint :| Och man kanske inte har råd eller så vill man kanske spendera sina pengar på annat och.. Hm, det blir en viss dubbelmoral här men det är svårt att förklara :P Men självklart är jag mycket tacksam att tv visar anime överhuvudtaget! Vare sig det är dubbat eller inte, så länge jag förstår vad som sägs så är jag nöjd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZofiZ Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Det var ju goda nyheter(för mej) Men jag kanske inte ha den kanalen .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Love Hina med svensk dubb? :D Ha ha! Kom genast att tänka på det gamla Love Hina dubb projektet, som desvärre aldrig riktigt kom någon vart. XD Svensk Love Hina på TV hade ju varit guld värd. EDIT: Särskilt nyss nämda fandubb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg