Jaramide Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Såg precis första delen av Interlude. Helt klart något av det bästa jag sett på länge. För att inte spoila så säger jag bara att det handlar om en kille som har konstiga drömmar som blir mer och mer påträngande samtidigt som konstiga rykten börjar cirkulera i staden om skuggor som lösgör sig från sina ägare. Den är hursomhelst otroligt sevärd och verkar kunna bli en av de bästa animes under 2004 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Den är väl bara 3 avsnitt långt. Är det långa asvnitt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet maj 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Serien är på 3 avsnitt om 40 minuter vardera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Hmm, har inte varit med om e så kort serie förutom...vad hette den nu då? ....tänker..... (!) Reed or die tror jag (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holmet Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 har för mig att read or die ligger på 24eps Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Det finns en OVA på 3 avsnitt och en TV serie om 24 avnsitt. OVAn är enligt många den bästa av de 2 medans tv versionen inte är altför illa den eller. Båda är roliga och bra ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Vart kan man få tag i den (Helst köpversion) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Jag har första avsnittet, men har inte kollat in det ännu. Jag har hört från flertalet andra att den ska vara väldigt bra så hoppas verkligen att den är det. Jag kommer kolla när tiden finns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Ovan kan man köpa på sf bokhandeln... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg