mandarb Skrivet december 14, 2005 Anmäl Share Skrivet december 14, 2005 Är det nån som vet om de tänker göra flera avsnitt till serien, hörde ett rykte att dem skulle börja göra det. Någong som vet mer än detta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 14, 2005 Anmäl Share Skrivet december 14, 2005 För länge sedan hörde jag detta rykte, sedan kom G.I Final. Det skulle vara väldigt kul om de gjorde ytterligare mer avsnitt men jag är väldigt skeptisk till ryktet med tanke på att den sista som sagt hette Hunter X Hunter G.I Final. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 14, 2005 Anmäl Share Skrivet december 14, 2005 Men att den heter G.I. Final tyder bara på att det är den sista OVAn som utspelar sig på Greed Island. Dock så fans det ett rykte när jag såg serien att det skulle komma en ny OVA, dock såg jag den för 1 år sedan och det har inte hänt något ännu så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet december 15, 2005 Anmäl Share Skrivet december 15, 2005 Tecknaren som tecknar serien är sjuk, han har ledigt ända fram till februari nästa år tror jag, hoppas de gör ett par till OVA, men den delen som kommer efter Greed Island är både lång och lite "konstig", men den kanske skulle göra sig bättre i animeform... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Jag hoppas verkigen på fler Avsnitt. BLev väldigt besviken av slutet. Kändes lite ofullständigt på något vis. Hörde också rykten, för väldigt väldigt längesen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 jo men anledning till att slutet är en besvikelse är att det inte är något slut :P Hoppas verkligen också på att de fortsätter med några till OVA:s, även om denna arcen är lite tveksam på vissa sätt, men jag tror ändå att den nästan skulle kunna göra sig bättre i animerad form, främst då på grund av tecknarens tillstånd de senaste åren... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 jag tror också att serien skulle göra sig bättre i animerad form... allvarligt talat så är mangan rätt fult gjord eller iaf vissa delar som mer ser ut som en förskiss en den slutgiltiga versionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Ja exakt, men det beror som sagt på att Yoshihiro Togashi är sjuk, vad det är för någon slags sjukdom har jag inte riktigt för mig... men det påverkar hans tecknande iallafall, och till det hör att han har INGA assistenter som hjälper honom vilketi stort sett alla andra mangatekcnare har, jo hans fru (som förövrigt är mangakan av sailor moon) brukar hjälpa honom ibland, de sista kapitlerna nu innan hans ledighet var antagligen i stort sett nästan bara ritade av henne tror man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 För länge sedan hörde jag detta rykte, sedan kom G.I Final. Det skulle vara väldigt kul om de gjorde ytterligare mer avsnitt men jag är väldigt skeptisk till ryktet med tanke på att den sista som sagt hette Hunter X Hunter G.I Final. Nja japanerna tycker väl bara att final låter snyggt, titta bara på final fantasy, visst heter dom final men så finns det ju ca 15 olika... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 För länge sedan hörde jag detta rykte, sedan kom G.I Final. Det skulle vara väldigt kul om de gjorde ytterligare mer avsnitt men jag är väldigt skeptisk till ryktet med tanke på att den sista som sagt hette Hunter X Hunter G.I Final. Nja japanerna tycker väl bara att final låter snyggt, titta bara på final fantasy, visst heter dom final men så finns det ju ca 15 olika... Men som sagt så heter den G.I Final för att det är den avslutar Greed Island (G.I) arcen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg