Zoushoka-San Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Musik är typ min stora passion så det hade varit härlans att kunna försörja sig på nåt sånt pyssel m/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 De som har mej på MSN vet ju att jag är inne på MSN dygnet runt. Vem är inte det. :> Neet ftw! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Kan nog komma på asmånga jobb men de som dyker upp just nu är nog Rallyförare:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Illustratör är väl mitt, skulle vilja rita eller skapa någon serie. Det hade varit jävligt sjyst. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 jag skulle älska att vara musiker. men jag är realist så just nu skulle jag vilja ha ett lagerjobb. jag orkar inte sitta bakom datorn varje dag som redigerare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Kattklappare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Kattklappare ;) Amen. Annars hade jag tänkt bli engelskspråkig författare. Har faktiskt planer på att plugga engelska på universitetet efter jag går ut gymnasiet, för att utöka mina kunnskaper kring språket. Varför jag vill skriva på engelska? Jag känner helt enkelt att jag behärskar det språket bättre än svenska. Sedan är frågan om jag har mod i barm nog att lyckas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 författare - ska bara orka genomföra det och inte slänge det jag skapat när jag skrivit 200 sidor... Helst till fantasy då men jag skriver även en del barnböcker, men de måste man oftast illustrera till innan förlag ens känner för att titta på dem tyvärr, o rita e inte min starka sida. Dröm, kanske att få skriva storyn till ett Final Fantasy ;) reality: Lager, industri, fik och såklart en del volontärarbete världen över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Krigsförbrytare; alternativt terapeut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Speltestare för Sqauresoft <3 <3 <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Ramen-provsmakare! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Fluffare. Nä, jag bara skämtar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Fluffare. Nä, jag bara skämtar. haha. (: rollspelsskrivare. det skulle äga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Varför jag vill skriva på engelska? Jag känner helt enkelt att jag behärskar det språket bättre än svenska. Risken är stor att det är just denna känsla för hur bra du behärskar engelska som är sämre än din känsla för hur bra du behärskar svenska, och att det är den som lurar dig. Känslan för hur bra man behärskar ett språk är nämligen det som utvecklas sist när man lär sig ett språk. Att man verkligen är bättre på ett språk som man lärt sig efter sex års ålder, jämfört med ett språk man lärde sig före sex års ålder, skulle vara något av ett mirakel av astronomiska mått. Men visst har många svenskar förut författat skönlitteratur på andra språk än svenska, så det går om man bara ger sig fasen på det. Men det är nog svårare än du tror, som ett varningens ord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Trädgårdsmästare / trådgårds designer. Det skulle äga grymt mkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Trädgårdsmästare / trådgårds designer. Det skulle äga grymt mkt. Ush..då föredrar jag nog detta istället:P Ramen-provsmakare! <3 Skulle du kunna motivera varför du vill bli trädgårdsmästare?:O verkar inte vara det roligaste att hålla på med preics men smaken e som baken;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Trädgårdsmästare / trådgårds designer. Det skulle äga grymt mkt. Ush..då föredrar jag nog detta istället:P Ramen-provsmakare! <3 Skulle du kunna motivera varför du vill bli trädgårdsmästare?:O verkar inte vara det roligaste att hålla på med preics men smaken e som baken;) Jag gillar växter och allt som kmr från dem ^^ skulle vilja odla egen tobak och malt&humle så att kan kan brygga eget. Skulle va najs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Musik är typ min stora passion så det hade varit härlans att kunna försörja sig på nåt sånt pyssel m/ Jo det vore coolt! Annars är väl några drömjob antingen att jobba hos Hideo Kojima eller kanske på Clover (RIP) om dom hade funnits... Eller som konstnär :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Att få göra röster till olika spel,tv-serier och liknande är också en dröm jag har. precis som jag vill då =P (tvspel och tecknat) vette fan varför men de vore kul.. kanske kan vara att min nuna e för ful för att visas på tv också hahaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gao Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 rollspelsförfattare(om det ens heter så) Har alltid tyckt att det är kul att skriva egna fantasy historier och det skulle va skit häftigt att få sin story som spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Ramen-provsmakare! <3 Wutlol, skrev jag det? ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Illustratör. Göra bok covers och film posters. :D Synd att man la ner den inriktningen på kariären dock. Kunde varit tillräckligt duktig, men i dagsläget? Inte på långa vägar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Att få rätta till allting som ICP ställt till med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg