Mustela Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Oog vad spännande :D Vill ha nästa del redan nu! (Stressa inte japs, ditt namn är synonymt med kvalité ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Jag trodde det var synonymt med sena uppdateringar, jaja "trivial matters". Hursomhelst så ändrar det inte på faktumet att det är väldigt skoj att se när en uppdatering verkligen kommer. Hoppas att det inte är så omänkligt lång väntan på nästa del också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 wweeei, skynda på med nästa sida :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 Gaah!Måste se nästa sida! Måste,måste, måste, måste! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Japs........Ahhhhhh!!! %¤# va bra!! skynda med nästa sida!,NU! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Så lustigt... nu uppdateras den ej längre >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 MEEEEEEEE NEEEEEDDDZZZ IIITTT (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet mars 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2005 Så lustigt... nu uppdateras den ej längre >.< Jag vet, jag är seg >_< Ber om ursäkt, ska försöka göra färdigt nästa sida... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 grymt cool serie önskar jag kunde rita så snyggt:( men det är bara att träna. jag är världens sämsta på att rita nu. but I'm coming to it :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg