zaffe Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 har hafft alldeles för mkt att göra den här sommaren har många bollar i luften så det har inte blivit mkt anime lr manga för mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juli 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Precis tvärtom för mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Japs din noob har du msn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juli 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Öh ja det hara jag väl.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 är du online nått då? Adda mitt mejl! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Hörni... Jag ser inte det relevanta i att diskutera avatarer och mailaddresser i denna tråd. För att få det så seriöst som möjligt, och slippa spam, så kan ni antingen PMa varandra eller skapa en typ av "Avatar"-tråd i Lekparken. (Om ni nu vill snacka om just det :P) Håll er iaf till saken. Det gäller överallt. Btw, jag gillar din Webmanga japs. Den är riktigt nice, och jag önskar att jag kunde rita så fint. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Får be om ursäkt. Kul att du gillar den ElgeN. Ska lägga upp nästa sida snarast möjligt (vilket kommer ta en stund till, gomen nasai) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Låter trevligt! Gambate! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 av nyfikenhet, hur mkt har du gjort på nästa sida? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Inte mycket. Har lite svårt att koncentrera mig på något just nu. Vet inte varför. Men ska jag säga nåt konkret så är det väl att sidan är c:a 26% färdig! Slå mig inte! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Inte mycket. Har lite svårt att koncentrera mig på något just nu. Vet inte varför. Men ska jag säga nåt konkret så är det väl att sidan är c:a 26% färdig! Slå mig inte! :P' *slår japs via internetuppkopplingen...* Jag vill se nästa sida! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Wahooo! Äntligen! Yes! Har laddat upp en ny sida nu! Det var på tiden! :D Fast tyvärr blev kvaliteen på bilden väldigt dålig eftersom bilden var lite för stor. Men det fixar jag till imorgon! /Japs Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Påtiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 `WEEEE!!!!! *Me snurrar runt i glädjeyra* Äntligen vad jag längtat :sleep:: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Hellsinger har uppenbarligen inte mycket att glädja sig åt i livet... Tänk Japs, du kanske har redan denna stackars människas liv igenom din serie =) :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Är nästa sida här nån gång 2005 lr är den på G? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 -den ä nog här då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Nästa sida är på g. Ska lägga upp en "filler" serie innan dess dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Det var ett långt "G" sorry att jag spammar, det är det ända som lyser upp min tillvaro just nu :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Jaja. Kan inte lägga upp nåt över huvudtaget denna vecka eftersom jag inte har min scanner med mig. Läs min blog för en mer förklaring du. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 ja nu ä det minsann 2005 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Jag fattar piken XD Faktum är att jag faktiskt håller på och återupptar arbetet med serien, efter ett antal om och men. Jag ska bli mer seriös. Det är mitt nyårslöfte >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Nya sidan är uppe nu. http://www.protoculturex.com/comics/outoforder/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Mohaha ÄNTLIGEN!!!!!!!!! man undrar juh vem den nya snubben är :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Oog vad spännande :D[/u] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg