Japs Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Ok så jag har börjat med min webmanga nu. Det går sakta men det går. http://www.protoculturex.com/comics/outoforder/ Om ni vill se skisserna på den här så kan ni gå till http://www.protoculturex.com/artgallery/albums.php och kolla in mitt album. Fast än så länge finns det inte så mycket däri. Fixade till det imorse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Gillar din stil skarpt! Kommer följa den här webmangan med spänning *lägger till i favoriter*. Förresten vad använder du för verktyg/program när du ritar/målat/tecknar serien? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 riktigt bra... har du gjort bra..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holmet Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 önskar jag också kunde få till nått vettigt som en webmanga, gillar det skarpt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Häftigt att folk gillar den ^^ Jag använder Photoshop 7.0 till min serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Ville bara säga att man kan från och med nu läsa serien direkt på http://outoforder.protoculturex.com För närvarande finns dock bara omslaget på adressen, men jag jobbar på det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Haha suverän uppdatering! Glöm inte att säga till när en ny sida kommer bara! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Ser strålande ut än så länge Japs ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Härligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 19, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Hörru, Dax att updatera snart va? >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2004 Det är på gång. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 24, 2004 Blev inte så mycket jobbat med Out of Order i helgen, var borta hemifrån utan varken scanner eller PS 7. Men jag lyckades få till två grejor att visa minsann XD Out of Order: Off-Topic comic En seriestripp. Splatt!! Ungefär så här behandlar jag NPC's i Neverwinter Nights >:D Ska försöka bli klar med nya sidan av OoO så fort som möjligt. Kommentarer? Någon? Snälla? Hallå? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Döda inte de snälla NPC'erna. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Klart man dödar alla irriterande folk som ber om hjälp helatiden! man spelar ju lungt som ond. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Klart man dödar alla irriterande folk som ber om hjälp helatiden!man spelar ju lungt som ond. Hmm.. Gillar att vara ond..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 skulle va najs om sånt här kunde finnas på sidan.. samt upplagda bilder mm.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 skulle va najs om sånt här kunde finnas på sidan.. samt upplagda bilder mm.. ^^ http://www.protoculturex.com/artgallery/Out-of-Order Om någon skulle vilja länka till serien är det fritt fram att använda någon av dessa banners. ---------- Ska göra ett par mindre också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Jag ska lungt länka dig från min sida japs ;) väntar bara på dom mindre bannerna i den här storleken helst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Ny sida uppe! Här är några mycket snabba skisser jag gjorde igår. Det är karaktärer som kommer in senare i serien, fast en är med lite tidigare. Resten får ni gissa själva >:D Iona and Sergei Sergei Evil Sergei Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holmet Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 fan ta dig Japs, att du ska vara så duktig. Härom veckan så blev jag väldigt inspirerad av din manga och tänkte, kan han så kan jag och bestämde mig för att göra några kapitell. Å nu kan jag inte ens rita ett rakt streck :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Holmet: jo du, jag känner igen det där också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 fan ta dig Japs, att du ska vara så duktig. Härom veckan så blev jag väldigt inspirerad av din manga och tänkte, kan han så kan jag och bestämde mig för att göra några kapitell. Å nu kan jag inte ens rita ett rakt streck :/ Vadå? Det är väl inte mitt fel att jag kom på idéen att sälja min själ till djävulen före dig? >:D Eller ;) Nä men allvarligt. det kommer tillbaka. Om du bara ritar en eller två gubbar/gummor/furries per dag så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Jodu, jag har fått många själar från folk som vill kunna teckna XD löser in dom mot matkuponger på McDonalds XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 Nästa sida tack, dax att bläddra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Oohh!!! Trevlig serie du har där.. Jobba på!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg