forehead Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Bandai meddelade redan i juni att de fått rättigheterna för att i Amerika sälja samlarkort och tv-spel baserade på serien Naruto, men det är först nu som detaljerna avslöjas. I mars släpps booster- och startpaketen, och två expansioner släpps senare i juli respektive oktober. Även ett "special gift set" kommer att släppas i november. Förutom Naruto-korten förbereder Bandai sig även för ytterligare 14 spelkortssläpp under 2006, alla för titlarna Zatch Bell, Navia Drapt, Gundam War, One Piece eller Digimon. Bandai meddelar även att de kommer lägga mera tyngd på sina speltitlar, och kommer att närvara vid mer än dubbelt så många konvent som under 2005. - Källa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Fränt fränt =) Vore rigtigt skojigt också att se om man kunde få tag på några foton på nåra kort ^^ (Om jag hittar några kanske jag kan maila dem till er xP) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Gundam war, är något som jag måste spana in B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gutts Skrivet december 6, 2005 Anmäl Share Skrivet december 6, 2005 äsch.kortspel behöver man väll ändå inte! minns när jag kasta massa hundra kronor i sjön när jag höll på med pokemon kortspelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Gundam war, är något som jag måste spana in ;) Utmaning jag utmanar dig skåning :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Fränt fränt =) Vore rigtigt skojigt också att se om man kunde få tag på några foton på nåra kort ^^ (Om jag hittar några kanske jag kan maila dem till er xP) Kan det vara dessa tro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Mjo, kortspelet går redan att köpa i Japan, men det är väl engelskspråkigheten som verkar så lockande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg