svempa Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Har införskaffat en GC och funderar på att importera spel, ett Naruto spel eftersom jag tycker serien är otroligt bra. Nu undrar jag bara vilket? Ska jag köpa Naruto GNT 3 eller GNT 4? Någon som har testat 4:an, för jag har sökt lite varstans och hittar inget om det, med videos eller något sånt, så om någon har information såsom screenshots eller videos så ge mig gärna länken :D Vad tycker Ni jag ska köpa? 3:an eller 4:an? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 jag skulle nog köpt 4an eller vilket det senaste nu är :D men det är mest för att spelen ibland blir mer balanserade, snyggare och framför allt nya karaktärer + att alla dem gamla finns kvar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Eftersom det fjärde spelet är helt nytt så skulle jag satsa på det om jag vore dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gutts Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 satsa på 4an.det är ungefär likadant som dom andra GNT spelen fast med mera personer att slåss med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Jag har kört 4:an, och kan säga att du inte blir besviken om du skaffar det =). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Här finns lite bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet december 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Tackar så ödmjukast för alla svar! Ska köpa det så fort jag får pengar! Tack igen! (kan bara inte komma in på bilderna :( någon som vet nått annat ställe?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg