Lolona Zoro sword Skrivet december 4, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2005 Hej!  Jo det e sÄ att jag en ny pÄ deviantart och jag har ett problem nÀr jag ska ladda upp en bild var ska jag trycka hÀr?  http://img213.imageshack.us/my.php?image=devi4jf.png Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 4, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2005 vad Àr det för bild som sak upp, det dÀr Àr ju kategorier. Det finns en för t.ex. digitalt gjorda bilder och en för handtecknade. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Lolona Zoro sword Skrivet december 4, 2005 Författare AnmÀl Share Skrivet december 4, 2005 ska man ta den handhels dÄ? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 4, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2005 traditional art - denna kategori gÀller för alla bilder du gjort med allt frÄn penna till pensel. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg